Omdömen för Reservdelaronline

Summering
positive 97.6% (29349 omdömen)
Snittbetyg: 4.9/5 neutral 1.5% (442 omdömen)
Antal omdömen: 30058 negative 0.9% (267 omdömen)

rating
Lite svårt att hitta rätt produkt.
Leif A.2020-07-13
rating
Jonas Lennart K.2020-07-12
Krångliga returer
rating
Snabba leveranser, men får man fel delar blir det kostsamt och krångligt, inga fria returer som med annan e handel.
Mattias Daniel P.2020-06-27
rating
Jan W.2020-06-27
rating
Håkan E.2020-06-22
rating
Bertil L.2020-06-17
rating
Lägg upp bilder på delarna. Lättare att identifidra.
Per Staffan N.2020-06-14
rating
Med min kunskap var det lite svårt att handla hos er dock fick jag dessa delar till slut. Lite support med ex sprängskiss hade varit bra
Bo Bertil K.2020-06-14
rating

Dyrt om man behöver returnera reservdelen

Sven Anders Emanuel Ö.2020-06-09
Svar:

Hej, 


Vi erbjuder dig två fraktalternativ. Antingen kan du välja att skicka tillbaka delen själv med eget fraktalternativ vilket gör att du kan skicka den hur du vill så länge den kommer till en företagsadress. Vi erbjuder även dig att använda vårt fraktavtal som i ditt fall kostade 69kr. Det är den avgift PostNord tar ut för frakta din vara tillbaka till oss - vi tar inte ett öre för varken retur- eller hanteringskostnader. Kan man skicka billigare själv så är det fritt fram att göra det. 


I ditt fall är det även en beställningsvara som vi för din skull har beställt från leverantören och nu tar tillbaka och lägger på vårt lager trots att det inte är något vi normalt sett har hemma på lager.


Mvh
Reservdelaronline.

rating
Eva Carina W.2020-06-07
service
rating
har handlat online gick lätt för ovan person som jag
Sven Åke Knuth N.2020-05-30
Bra hemsida, men dåliga betalningsfunktioner
rating

Bra hemsida med tydlig information. Däremot funkar skripten efter varukorgen uruselt. Jag försökte under tre dagar på fyra olika enheter att komma till betalsidan. Försökte på android, iphone, pc, med olika webbläsare. Inloggad och ej inloggad. Till slutet funkade det från min arbets-pc på andra försöket. Inte ok!

Staffan M.2020-05-24
Svar:

Hej,


Vi är medvetna om detta problem och kan inte annat än hålla med. Tyvärr ligger felet i betalleverantörens modul. Vi arbetar dock på att få fram en lösning på detta inom kort.


Mvh
Reservdelaronline

rating
Bo Christer Ö.2020-05-17
rating
För lång leveranstid.
Håkan A.2020-05-16
rating
Se kommentar ovan.
Bo Erik G.2020-05-12
rating
Bo Anders Gösta O.2020-04-26
Info
rating

Det hade varit bra om det stod mer info. Som i mitt fall till Stiga autoclip 225S, den har två batteri. Jag beställde nu bara ett batteri av den anledningen att jag int visste bättre.

Anders David Erik B.2020-04-09
Svar:

Hej,


Tyvärr är det så att Autoclip 225S finns med både ett och två batterier. Det bästa är med andra ord att öppna huven och kontrollera själv. Mvh Reservdelaronline

Reservdelar online.
rating

Snabb leverans. Dåliga beskrivningar på många varor. Många produkter har inga bilder. Bra priser oftast.

Georg Kjell-Åke J.2020-02-10
Svar:

Hej!

Beskrivningar och bilder är något vi vet saknas och något som prioriteras i vårt arbete för att utveckla och förbättra sidan! Vi tackar för dina synpunkter!

Mvh
Jocke

Reservdelar
rating
För dålig information om produkterna, ofta saknas även bilder. Ingen telefon kontakt möjlig.
Snabb leverans.
Georg Kjell-Åke J.2020-01-31
Mail kontakt
rating
Allt fungerade över förväntan, fick mail om hela förloppet från beställning till leverans. Mycket bra !
Bengt Sören R.2020-01-01