Rekommenderar inte denna butik då dom helt saknar servicekänsla när något blir fel. Butiker visar alltid sina rätta färger när problem uppstår och hur dom då tacklar detta. ”Jocke” ska inte arbeta med service gentemot människor. Ruskigt oprofessionell i mejlkonversationerna jag haft med butiken.
Patrik S.2025-10-12
Svar:
Hej Vi har erbjudit dig gratis returfrakt, trots att det är du själv som beställt fel del. Trots att det inte står någonstans att den produkt du köpt ska passa din maskin, har du beställt den.
Usel returhantering!
För att skicka en retur till er var det värsta logistik tänk och långa ledtider.
Tvungen att förlänga förfallodagar på grund av en långsam hantering i ärendet.
Aldrig några mer köp från er. Dessutom inte kunna nå er per telefon gjorde saken inte bättre.
Bo Henry A.2025-10-09
Company S.2025-09-27
Betalning
Värdelöst att behöva ladda ner en till app för att betala eller logga in på deras sida. Vad är problemet med att skicka en vanlig faktura eller e-faktura … klart minus
Hans G.2025-09-22
beställde och betalade 12 augusti,hämtade och monterade 12 september ,inte bra.
Olov Ingvar E.2025-09-22
varför inget svar på mail
mail om felleverans av delar har ej besvarats
Kurt N.2025-09-19
Leif Jan-Olov P.2025-09-18
Delar till en Klippo 21 SH
En total miss med hela köpet. Inget stämde. Tel 0706423551
Tommy J.2025-09-01
Joakim S.2025-08-13
Lennart H.2025-08-08
Nolllllla
Svetozar Z.2025-08-07
Inget svar på fråga
Carl L.2025-07-31
Leif A.2025-07-26
Trots att jag har skickat in till er att jag vill ha en faktura med ert organisationsnummer har ni inte svarat. (Jag har skickat 3 gånger, inget svar från er)
Lars T.2025-07-25
Varning!
Handlar aldrig mer här. Köpte ett tändstift som skulle kosta 39. Blev 118 med frakt. Utan att förvarna skickades räkningen till Inkasso redan efter 2,5 vecka. Innan jag ens hann se det fick jag därefter mitt första föreläggande hos Kronofogden någonsin och fick betala 1041 kr för det lilla tändstiftet. Rabiat. Och usel kommunikation.
Johan Daniel Francisco V.2025-07-23
Svar:
Hej Vi har varit i kontakt med Svea och fått information om hur de skickat både fakturor och påminnelser till dig. Första fakturan skickades till din mailadress som registrerades vid köpet, 2025-06-05. Första påminnelsen skickades till Kivra 2025-06-23. Det skickades också ut en påminnelse samma dag till din mailadress om du nu inte har Kivra. 2025-07-04, en månad efter din order, gick betalningen till Svenskt Inkasso. Därefter har du fortfarande inte betalat fakturan och 2025-07-22 har den hamnat hos Kronofogden. Varken reservdelaronline eller Svea Bank har brustit i detta fallet. Vi kan inte heller hitta någon historik om att du försökt kontakta oss gällande någon saknad faktura eller liknande.
Anders M.2025-07-21
Svarar ej på mejl , dåligt
trodde på eran affärside
man får gå till gamla butiken
Omdömen för Reservdelaronline
Rekommenderar inte denna butik då dom helt saknar servicekänsla när något blir fel. Butiker visar alltid sina rätta färger när problem uppstår och hur dom då tacklar detta. ”Jocke” ska inte arbeta med service gentemot människor. Ruskigt oprofessionell i mejlkonversationerna jag haft med butiken.
Hej
Vi har erbjudit dig gratis returfrakt, trots att det är du själv som beställt fel del. Trots att det inte står någonstans att den produkt du köpt ska passa din maskin, har du beställt den.
Tvungen att förlänga förfallodagar på grund av en långsam hantering i ärendet.
Aldrig några mer köp från er. Dessutom inte kunna nå er per telefon gjorde saken inte bättre.
Handlar aldrig mer här. Köpte ett tändstift som skulle kosta 39. Blev 118 med frakt. Utan att förvarna skickades räkningen till Inkasso redan efter 2,5 vecka. Innan jag ens hann se det fick jag därefter mitt första föreläggande hos Kronofogden någonsin och fick betala 1041 kr för det lilla tändstiftet. Rabiat. Och usel kommunikation.
Hej
Vi har varit i kontakt med Svea och fått information om hur de skickat både fakturor och påminnelser till dig. Första fakturan skickades till din mailadress som registrerades vid köpet, 2025-06-05. Första påminnelsen skickades till Kivra 2025-06-23. Det skickades också ut en påminnelse samma dag till din mailadress om du nu inte har Kivra.
2025-07-04, en månad efter din order, gick betalningen till Svenskt Inkasso. Därefter har du fortfarande inte betalat fakturan och 2025-07-22 har den hamnat hos Kronofogden. Varken reservdelaronline eller Svea Bank har brustit i detta fallet.
Vi kan inte heller hitta någon historik om att du försökt kontakta oss gällande någon saknad faktura eller liknande.
trodde på eran affärside
man får gå till gamla butiken