Efter att jag råkade beställa fel stift var jag i kontakt med en person som jag upplever som inte är serviceinriktad utan hävdar att pga order är plockad går det inte att avbryta leverans eller order. Upplever även att personen som inte vill/vågar lämna telefonnummer utan hänvisar till konversation via epost som på gränsen till ohövlig och nonchalant. Tacka vet jag Moory för deras professionella säljare och service.
Mike G.2025-04-10
Svar:
Ja, ordern var plockad och då går den inte att stoppa längre. Det är väl mer regel än undantag att det fungerar så på ett lager.
Karl Tommy Stefan K.2025-01-24
.
1-3 dagar leveranstid. 12 dagar har det gått och ni hade reservdelarna i lager. Aldrig mer!
Josef N.2025-01-06
Svar:
Leveranstiden som kommuniceras är arbetsdsdagar. Vi informerar även att de postnummer som börjar på 7,8 och 9 kan ta 1-2 dagar extra med Schenker som transportsätt, vilket du valt. Du la din order 26/12, vi skickade den 27/12. Idag 7/4 är det blott fjärde arbetsdagen, trotts att det gått 12 veckodagar sedan din order.
Bromsrengöring
Tar så jävla lång tid att få varan
Mikael S.2025-01-06
Svar:
Ja, det är knepigt när det är fullt med helgdagar som ställer till det, då dröjer leveransen längre. Även transportörerna har lite ledigt. Senaste veckorna har det varit rätt dåligt med vanliga veckodagar. Du bör ha din vara inom kort. Beklagar att det dröjt.
Värdelös
Ni måste kolla saker innan ni skickar ut dom till kund!!!!
Company M.2024-11-16
Svar:
Vi har tyvärr ingen möjlighet att kontrollera att alla de delar du beställer passar med varandra efter att du lagt en order. Vi vet heller inte om det är till olika maskiner du köper reservdelar. Däremot hjälper vi gärna till att plocka fram korrekt delar innan köp.
Fel
Beställer en sak får en annan
Frank Å.2024-11-02
Svante Daniel B.2024-10-13
Annette M.2024-10-10
Svårt att hitta rätt
Fick fel produkt och förståelsen för detta med retur frakt mm är värdelös.
Håkan O.2024-10-03
Svar:
Hej Vi har svarat dig och bett dig återkomma med vilket artikelnummer du sökt på, något du inte gjort. Artikelnumret som står på din gamla knivdisk, 5888312 , dom du skickar bilder på leder dig direkt till en helt annat produkt mot den du har beställt. Då är det inte så konstigt att det blir fel
Mvh Jocke
Kass sida
Kass sisa
Niklas A.2024-09-09
Svar:
Hej Du får gärna utveckla med lite konstruktiv kritik.
Mvh Jocke
Claes Owe H.2024-08-31
Dålig
Katastrofalt dåligt
Markus M.2024-08-27
Total brist på kundtjänst
Svarar inte på reklamationer, svarar inte på mail. Undvik företaget
Anders L.2024-08-16
Svar:
Hej Vi svarar på hundratals mail varje dag men kan inte hitta något mail från dig i våra system.
Rolf Christer E.2024-08-16
Kjell O.2024-08-16
Fel
Fel rem
Mathias R.2024-08-15
Med tanke på att jag endast fick ett av de två luftfiltrena jag beställt och betalat för samt att ni inte svarat på mina mejl så blir betyget dåligt.
Khina M.2024-08-14
Ingen eller mycket bristfällig prodkut specifikati
Per Rune R.2024-08-12
Passar inte till STIGL211C.
Göran S.2024-08-04
FELLEVARANS
Jag beställde knivar till min stiga via er och dom hamnade i Fagersta. Jag bor i Kolbäck 7 mil från Fagersta. Försökte hitta ett telnummer till er men det fanns inget och tiden började rinna ut för paketet. Jag försökte nå er och Schenker, men då skulle man fylla i något reklamationsformulär. Jag fick åka upp till Fagersta och hämta mina knivar till klipparen vilket var en resa på totalt 14 mil. Mina i särklass dyraste knivar hitills. Kommer alldri mer att köpa något via er på grund av att det inte går att få kontakt med någon personal att prata med och skyll inte på transportföretaget.
ALDRIG MER KOMMER JAG ATT REKOMENDERA ER
Omdömen för Reservdelaronline
Efter att jag råkade beställa fel stift var jag i kontakt med en person som jag upplever som inte är serviceinriktad utan hävdar att pga order är plockad går det inte att avbryta leverans eller order. Upplever även att personen som inte vill/vågar lämna telefonnummer utan hänvisar till konversation via epost som på gränsen till ohövlig och nonchalant. Tacka vet jag Moory för deras professionella säljare och service.
Ja, ordern var plockad och då går den inte att stoppa längre. Det är väl mer regel än undantag att det fungerar så på ett lager.
1-3 dagar leveranstid. 12 dagar har det gått och ni hade reservdelarna i lager. Aldrig mer!
Leveranstiden som kommuniceras är arbetsdsdagar. Vi informerar även att de postnummer som börjar på 7,8 och 9 kan ta 1-2 dagar extra med Schenker som transportsätt, vilket du valt. Du la din order 26/12, vi skickade den 27/12. Idag 7/4 är det blott fjärde arbetsdagen, trotts att det gått 12 veckodagar sedan din order.
Tar så jävla lång tid att få varan
Ja, det är knepigt när det är fullt med helgdagar som ställer till det, då dröjer leveransen längre. Även transportörerna har lite ledigt. Senaste veckorna har det varit rätt dåligt med vanliga veckodagar. Du bör ha din vara inom kort.
Beklagar att det dröjt.
Ni måste kolla saker innan ni skickar ut dom till kund!!!!
Vi har tyvärr ingen möjlighet att kontrollera att alla de delar du beställer passar med varandra efter att du lagt en order. Vi vet heller inte om det är till olika maskiner du köper reservdelar. Däremot hjälper vi gärna till att plocka fram korrekt delar innan köp.
Fick fel produkt och förståelsen för detta med retur frakt mm är värdelös.
Hej
Vi har svarat dig och bett dig återkomma med vilket artikelnummer du sökt på, något du inte gjort.
Artikelnumret som står på din gamla knivdisk, 5888312 , dom du skickar bilder på leder dig direkt till en helt annat produkt mot den du har beställt. Då är det inte så konstigt att det blir fel
Mvh
Jocke
Kass sisa
Hej
Du får gärna utveckla med lite konstruktiv kritik.
Mvh
Jocke
Svarar inte på reklamationer, svarar inte på mail. Undvik företaget
Hej
Vi svarar på hundratals mail varje dag men kan inte hitta något mail från dig i våra system.
ALDRIG MER KOMMER JAG ATT REKOMENDERA ER