det fanns mycket att välja på men info visade saig vara fel
Inger Christina F.2025-04-27
Rickard S.2025-04-21
Gick ej byta felaktiga del
Jag fick fel reservdel och det går inte att få kontakt med dem för att byta
Björn Fredrik K.2025-04-02
Svar:
Hej Vi svarar på samtliga mail vi får men jag kan inte hitta något från dig. Känner inte heller igen ärendet om att en packning skulle vara fel. Du är välkommen att kontakta oss på support@reservdelaronline.se
//Jocke
Har inte fått svar på mitt mejl ang. startmotor
Leveransen gick snabbt. Har inte fått svar på mitt mejl ang. defekt startmotordrev. Tvingades montera det gamla slitna drevet från gamla startmotorn. Skickade ett mejl där jag vänligt ber om ett nytt riktigt drev men har ännu inte hört något.
Jörgen B.2025-03-18
Svar:
Hej Jag svarade dig ca 10 minuter efter ditt mail gällande startmotordrevet om en lösning. Du har dock inte återkommit så jag misstänker att mailet hamnat i sin skräpkorg. Mvh Jocke
Dålig information
Längden på remmarna borde framgå i beskrivningen. Då skulle jag inte fått/köpt en rem som jag inte kan använda.
Raymond Willy Torbjörn S.2024-11-03
Svar:
Hej På just den rem du beställt så anges längden på remmen i produktbeskrivningen.
Stig L.2024-10-29
Marcus S.2024-10-25
.
Går inte att ringa till er. Lång leveranstid på vissa delar.
Company B.2024-10-01
Svar:
Hej Vid ordertillfället fanns inte alla produkter du beställt i lager. Vi estimerar 4-10 arbetsdagar på artiklar som ej finns i lager. Vi levererade din order på 10 arbetsdagar.
Lagervaror estimerar vi en leveranstid på 1-3 arbetsdagar.
Svårt att hitta på hemsidan enl sprängskiss.
Benny R.2024-09-30
Reklamation
Se ovan
Kjell O.2024-08-26
Nej
Inte speciellt hjälpsamma
Går inte att ringa
Tommy F.2024-08-23
Tilläggaorder
Gjorde en tilläggsorder på ett ordererkännade 5 minuter efter ordererkännandet kom men det gick inte för ordern var redan plockad, stod det i ett svarsmail dagen efter
Vilket inte stämde , det var dåligt tycker jag
Lisbeth R.2024-08-15
Återkoppling på mail
Ni har inte svarat på de Mail jag skickade 8/8 om att det var fel artikel son ni levererat
Urban R.2024-08-15
Fel status, ingen återkoppling
När jag lade ordern var status ”i lager skickas inom 3 dagar”, när sedan bekräftelsen kom var det ”inte i lager, skickas inom 4-10dagar”. Skickade Mail att jag då ville annullera ordern (då jag inte kunde vänta så länge) men fick inget återkoppling som utlovat ”vi hör av oss inom 48 timmar”. Har fortfarande inte fått något svar. Dock skickades produkten 5 dagar senare……men var tvungen att köpa på annat håll innan. Om man vill ha nöjda kunder måste man leva upp till det man skriver och utlovar. Kommer inte att köpa här fler gånger och säkert fler som kommer att upptäcka att det inte håller vad de lovar.
Mattias F.2024-08-08
Svar:
Hej Produkten fanns ej i lager vid ordertillfället. Detta meddelas både på produktens sida och i kassan. Jag har skickat dig en returetikett i ett privatmail.
Björn-Arne N.2024-08-05
Dålig kran.
Ronny S.2024-07-29
Bra butik men...
uselt att det inte går att söka på artikelnummer.
Robert T.2024-07-19
otrevlig kundservice, första och sista köpet
man kan inte få telefonkontakt, de är inte billigare än andra webb shops så väljer hädanefter shops med telefon kundservice
Ann Tanja B.2024-07-15
Leveranstid
Tycker att leveranstiden är för lång, de tar för lång tid innan varorna skickas från er.
Simon G.2024-07-14
Svar:
Hej Simon,
Du lade order på en vara vi inte hade i lager. Leveranstid angavs till 4-10 arbetsdagar. Det stod både på produktsidan, i kassan och du fick ett mail om det i samma stund du lade din order.
Din order skickade trots detta efter 1,5 arbetsdag, jag vet faktiskt inte hur mycket mer man kan begära för en vara som vi estimerat kan ta upp till 10 arbetsdagar. Det är nog så snabbt det är möjligt att få iväg en beställningdvara och det berodde på vi redan hade leveranser på väg.
Mvh Reservdelaronline
Grönt är inte lika med att varan finns i lager…
Beställde ett kretskort hos denna leverantör på grund av att varan fanns i ”lager”, men blev lurad! Efter att beställningen var lagd fick jag reda på att det skulle ta ca 10 dagar att få varan, vilket i mitt fall var på tok för sent, då jag omgående behövde få till mig kretskortet till min robot klippare! Fick istället beställa samma kort från en annan leverantör för att få hem kortet snabbare.
Omdömen för Reservdelaronline
Jag fick fel reservdel och det går inte att få kontakt med dem för att byta
Hej
Vi svarar på samtliga mail vi får men jag kan inte hitta något från dig. Känner inte heller igen ärendet om att en packning skulle vara fel.
Du är välkommen att kontakta oss på support@reservdelaronline.se
//Jocke
Leveransen gick snabbt. Har inte fått svar på mitt mejl ang. defekt startmotordrev. Tvingades montera det gamla slitna drevet från gamla startmotorn. Skickade ett mejl där jag vänligt ber om ett nytt riktigt drev men har ännu inte hört något.
Hej
Jag svarade dig ca 10 minuter efter ditt mail gällande startmotordrevet om en lösning. Du har dock inte återkommit så jag misstänker att mailet hamnat i sin skräpkorg.
Mvh
Jocke
Längden på remmarna borde framgå i beskrivningen. Då skulle jag inte fått/köpt en rem som jag inte kan använda.
Hej
På just den rem du beställt så anges längden på remmen i produktbeskrivningen.
Går inte att ringa till er. Lång leveranstid på vissa delar.
Hej
Vid ordertillfället fanns inte alla produkter du beställt i lager. Vi estimerar 4-10 arbetsdagar på artiklar som ej finns i lager.
Vi levererade din order på 10 arbetsdagar.
Lagervaror estimerar vi en leveranstid på 1-3 arbetsdagar.
Går inte att ringa
Vilket inte stämde , det var dåligt tycker jag
När jag lade ordern var status ”i lager skickas inom 3 dagar”, när sedan bekräftelsen kom var det ”inte i lager, skickas inom 4-10dagar”. Skickade Mail att jag då ville annullera ordern (då jag inte kunde vänta så länge) men fick inget återkoppling som utlovat ”vi hör av oss inom 48 timmar”. Har fortfarande inte fått något svar. Dock skickades produkten 5 dagar senare……men var tvungen att köpa på annat håll innan. Om man vill ha nöjda kunder måste man leva upp till det man skriver och utlovar. Kommer inte att köpa här fler gånger och säkert fler som kommer att upptäcka att det inte håller vad de lovar.
Hej
Produkten fanns ej i lager vid ordertillfället. Detta meddelas både på produktens sida och i kassan. Jag har skickat dig en returetikett i ett privatmail.
Tycker att leveranstiden är för lång, de tar för lång tid innan varorna skickas från er.
Hej Simon,
Du lade order på en vara vi inte hade i lager. Leveranstid angavs till 4-10 arbetsdagar. Det stod både på produktsidan, i kassan och du fick ett mail om det i samma stund du lade din order.
Din order skickade trots detta efter 1,5 arbetsdag, jag vet faktiskt inte hur mycket mer man kan begära för en vara som vi estimerat kan ta upp till 10 arbetsdagar. Det är nog så snabbt det är möjligt att få iväg en beställningdvara och det berodde på vi redan hade leveranser på väg.
Mvh Reservdelaronline