Ditt paket skickades två arbetsdagar efter att du lade din order. Att PostNord sedan har slarvat bort ditt paket kan jag bara beklaga men vi skickade en ny sändning till dig som var i din brevlåda mindre än 1,5 dag efter att du mailat och påpekat detta.
Mvh
Reservdelaronline
Leveranstid
För lång leveranstid, ni måste byta leverantör. Väntar fortfarande på en sågkedja. Ni har inte klarat 1-3 dagar ännu på någon av de två leveranserna.
Peter S.2020-07-14
Svar:
Hej Peter
Tändstiften levererades från lagd order till din brevlåda på 45 timmar. Sågkedjan du har beställt skickades från vårt lager i fredags 10/7. Du har valt varubrev som är 1-4 arbetsdagars leveranstid. I skrivande stund tisdag 14/7 har det gått 3 arbetsdagar. I 999 fall av 1000 leveras de snabbare än så.
Mvh Jocke
Lite svårt att hitta rätt produkt.
Leif A.2020-07-13
Jonas Lennart K.2020-07-12
Krångliga returer
Snabba leveranser, men får man fel delar blir det kostsamt och krångligt, inga fria returer som med annan e handel.
Mattias Daniel P.2020-06-27
Jan W.2020-06-27
Håkan E.2020-06-22
Bertil L.2020-06-17
Lägg upp bilder på delarna. Lättare att identifidra.
Per Staffan N.2020-06-14
Med min kunskap var det lite svårt att handla hos er dock fick jag dessa delar till slut. Lite support med ex sprängskiss hade varit bra
Bo Bertil K.2020-06-14
Dyrt om man behöver returnera reservdelen
Sven Anders Emanuel Ö.2020-06-09
Svar:
Hej,
Vi erbjuder dig två fraktalternativ. Antingen kan du välja att skicka tillbaka delen själv med eget fraktalternativ vilket gör att du kan skicka den hur du vill så länge den kommer till en företagsadress. Vi erbjuder även dig att använda vårt fraktavtal som i ditt fall kostade 69kr. Det är den avgift PostNord tar ut för frakta din vara tillbaka till oss - vi tar inte ett öre för varken retur- eller hanteringskostnader. Kan man skicka billigare själv så är det fritt fram att göra det.
I ditt fall är det även en beställningsvara som vi för din skull har beställt från leverantören och nu tar tillbaka och lägger på vårt lager trots att det inte är något vi normalt sett har hemma på lager.
Mvh Reservdelaronline.
Eva Carina W.2020-06-07
service
har handlat online gick lätt för ovan person som jag
Sven Åke Knuth N.2020-05-30
Bra hemsida, men dåliga betalningsfunktioner
Bra hemsida med tydlig information. Däremot funkar skripten efter varukorgen uruselt. Jag försökte under tre dagar på fyra olika enheter att komma till betalsidan. Försökte på android, iphone, pc, med olika webbläsare. Inloggad och ej inloggad. Till slutet funkade det från min arbets-pc på andra försöket. Inte ok!
Staffan M.2020-05-24
Svar:
Hej,
Vi är medvetna om detta problem och kan inte annat än hålla med. Tyvärr ligger felet i betalleverantörens modul. Vi arbetar dock på att få fram en lösning på detta inom kort.
Mvh Reservdelaronline
Bo Christer Ö.2020-05-17
För lång leveranstid.
Håkan A.2020-05-16
Se kommentar ovan.
Bo Erik G.2020-05-12
Bo Anders Gösta O.2020-04-26
Info
Det hade varit bra om det stod mer info. Som i mitt fall till Stiga autoclip 225S, den har två batteri. Jag beställde nu bara ett batteri av den anledningen att jag int visste bättre.
Anders David Erik B.2020-04-09
Svar:
Hej,
Tyvärr är det så att Autoclip 225S finns med både ett och två batterier. Det bästa är med andra ord att öppna huven och kontrollera själv. Mvh Reservdelaronline
Reservdelar online.
Snabb leverans. Dåliga beskrivningar på många varor. Många produkter har inga bilder. Bra priser oftast.
Georg Kjell-Åke J.2020-02-10
Svar:
Hej!
Beskrivningar och bilder är något vi vet saknas och något som prioriteras i vårt arbete för att utveckla och förbättra sidan! Vi tackar för dina synpunkter!
Omdömen för Reservdelaronline
Tog lång tid innan ngt hände, sen OK
Hej,
Ditt paket skickades två arbetsdagar efter att du lade din order. Att PostNord sedan har slarvat bort ditt paket kan jag bara beklaga men vi skickade en ny sändning till dig som var i din brevlåda mindre än 1,5 dag efter att du mailat och påpekat detta.
Mvh
Reservdelaronline
För lång leveranstid, ni måste byta leverantör. Väntar fortfarande på en sågkedja. Ni har inte klarat 1-3 dagar ännu på någon av de två leveranserna.
Hej Peter
Tändstiften levererades från lagd order till din brevlåda på 45 timmar.
Sågkedjan du har beställt skickades från vårt lager i fredags 10/7. Du har valt varubrev som är 1-4 arbetsdagars leveranstid. I skrivande stund tisdag 14/7 har det gått 3 arbetsdagar.
I 999 fall av 1000 leveras de snabbare än så.
Mvh
Jocke
Dyrt om man behöver returnera reservdelen
Hej,
Vi erbjuder dig två fraktalternativ. Antingen kan du välja att skicka tillbaka delen själv med eget fraktalternativ vilket gör att du kan skicka den hur du vill så länge den kommer till en företagsadress. Vi erbjuder även dig att använda vårt fraktavtal som i ditt fall kostade 69kr. Det är den avgift PostNord tar ut för frakta din vara tillbaka till oss - vi tar inte ett öre för varken retur- eller hanteringskostnader. Kan man skicka billigare själv så är det fritt fram att göra det.
I ditt fall är det även en beställningsvara som vi för din skull har beställt från leverantören och nu tar tillbaka och lägger på vårt lager trots att det inte är något vi normalt sett har hemma på lager.
Mvh
Reservdelaronline.
Bra hemsida med tydlig information. Däremot funkar skripten efter varukorgen uruselt. Jag försökte under tre dagar på fyra olika enheter att komma till betalsidan. Försökte på android, iphone, pc, med olika webbläsare. Inloggad och ej inloggad. Till slutet funkade det från min arbets-pc på andra försöket. Inte ok!
Hej,
Vi är medvetna om detta problem och kan inte annat än hålla med. Tyvärr ligger felet i betalleverantörens modul. Vi arbetar dock på att få fram en lösning på detta inom kort.
Mvh
Reservdelaronline
Det hade varit bra om det stod mer info. Som i mitt fall till Stiga autoclip 225S, den har två batteri. Jag beställde nu bara ett batteri av den anledningen att jag int visste bättre.
Hej,
Tyvärr är det så att Autoclip 225S finns med både ett och två batterier. Det bästa är med andra ord att öppna huven och kontrollera själv. Mvh Reservdelaronline
Snabb leverans. Dåliga beskrivningar på många varor. Många produkter har inga bilder. Bra priser oftast.
Hej!
Beskrivningar och bilder är något vi vet saknas och något som prioriteras i vårt arbete för att utveckla och förbättra sidan! Vi tackar för dina synpunkter!
Mvh
Jocke