Efter att skapat inloggning till reservdelaronline.se trodde jag att det skulle vara lätt att beställa önskade varor men icke. När jag skulle betala täcktes fortsättningen av en banner det som då var möjligt var att chatta eller sända e-mail. Kanske det var bra för jag blev upplyst om att det var fel produktjag hade bokat, blev erbjuden en annan transmission som inte var helt kompatibel med min maskin men efter en del modifieringar av maskinen fick jag den på plats.
Men när jag skulle avsluta köpet så fick jag upp den (f ) bannern igen som hindrade att avsluta köpet.
Trixet att avsluta köpet gick om man inte var inloggad frågan är om det inte skulle vara tvärt om. Tips kolla upp betalningsrutinen.
Hans A.2018-09-14
Affären ännu inte slutförd
Hittills har det varit strul med leveranser av rätt reservdelar, men det håller på att rättas till. Se kommentarer ovan.
Peter Jan Axel F.2018-07-17
Mikael L.2018-07-09
Funkade bra att beställa utan serie nr.
Beställde en fjäder som jag skickade en bild på det kunde ni inte fixa, besviken????
Bo A.2018-07-08
Lars Gustaf H.2018-07-01
Kreditupplysning onödig, webshopen bra
Lite fånigt att ta en kreditupplysning på ett köp på en hundring.
Nils Lennart W.2018-07-01
Svar:
Hej Det är något Marginalen bank gör på alla köp. Ingenting vi kan styra över.
Mvh Jocke
Jimmy Erik R.2018-07-01
Lätt att hitta
Lätt att hitta det jag sökte.
Ingela Margareta R.2018-06-25
Butiken:
Beställde 2 set knivar. Leveransen innehöll bara 2 st knivar trots att det skulle vara 2 knivar i varje set. Jag ställde fråga via email och fick snabbt svar att man skulle skicka de två saknade knivarna. Efter fyra dagar kom de på posten.
Christer B.2018-06-24
Svar:
Hej,
Tyvärr den mänskliga faktorn och någon på lagret som tagit fel. De ligger löst så lätt att missförstå att det bara skulle skickas 2st.
Mvh
Jonas
Väldigt praktiskt
Praktiskt att kunna beställa reservdelar på nätet. Det fungerar bra, från beställning till leverans och betalning. Om det är riktigt bra visar sig nog först när behovet är en knepigare detalj.
Ivar Björn Olof E.2018-06-14
Butik
Har inte tittat tillräckligt för att lämna omdöme
Bengt Lennart Harald G.2018-05-28
Lagersaldo stämde ej
Eftersom saldo i lager ej stämde tog det mycket längre tid, annars var delarna rätt och bra pris.
Peter B.2018-05-27
Nöjd kund!
Det hade kunnat vara en femma eftersom leveranstiden hölls och produkterna var bra, men pga av den rätt obefintliga emballaget i kartongen så var luftfiltret illa tilltygat av vikten ifrån Oljedunken det var paketerat med vilket gjorde det obrukbart. Har inte testat att skicka det på retur ännu hoppas på att kunna boosta upp betyget till en 5:a vid nästa beställning.
Berndt Dan Adrian E.2018-05-22
Svar:
Hej
Du behöver inte skicka något i retur. Vi skickar dig ett nytt luftfilter. Självklart ska grejerna vara schyssta när dom kommer till dig. Vi ber om ursäkt om detta orsakat något strul för dig!
Mvh Jocke
Reservdelsköp
Fick bra support - trevligt bemötande. Men borde väl ha varit lättare att beställa varorna efter att jag fått hjälp av butiken vilka delar jag behövde. Nu var den hanteringen ganska krånglig - jag tröttnade och köpte bara en av tre saker. Annars var kompetensen hög hos den somjag hade kontakt med.
Omdömen för Reservdelaronline
Men när jag skulle avsluta köpet så fick jag upp den (f ) bannern igen som hindrade att avsluta köpet.
Trixet att avsluta köpet gick om man inte var inloggad frågan är om det inte skulle vara tvärt om. Tips kolla upp betalningsrutinen.
Beställde en fjäder som jag skickade en bild på det kunde ni inte fixa, besviken????
Lite fånigt att ta en kreditupplysning på ett köp på en hundring.
Hej
Det är något Marginalen bank gör på alla köp. Ingenting vi kan styra över.
Mvh
Jocke
Beställde 2 set knivar. Leveransen innehöll bara 2 st knivar trots att det skulle vara 2 knivar i varje set. Jag ställde fråga via email och fick snabbt svar att man skulle skicka de två saknade knivarna. Efter fyra dagar kom de på posten.
Hej,
Tyvärr den mänskliga faktorn och någon på lagret som tagit fel. De ligger löst så lätt att missförstå att det bara skulle skickas 2st.
Mvh
Jonas
Det hade kunnat vara en femma eftersom leveranstiden hölls och produkterna var bra, men pga av den rätt obefintliga emballaget i kartongen så var luftfiltret illa tilltygat av vikten ifrån Oljedunken det var paketerat med vilket gjorde det obrukbart. Har inte testat att skicka det på retur ännu hoppas på att kunna boosta upp betyget till en 5:a vid nästa beställning.
Hej
Du behöver inte skicka något i retur. Vi skickar dig ett nytt luftfilter. Självklart ska grejerna vara schyssta när dom kommer till dig. Vi ber om ursäkt om detta orsakat något strul för dig!
Mvh
Jocke