Omdömen för Reservdelaronline

Summering
positive 97.7% (35633 omdömen)
Snittbetyg: 4.9/5 neutral 1.5% (534 omdömen)
Antal omdömen: 36490 negative 0.9% (323 omdömen)

rating
Berth-Ove B.2019-01-15
Vaksamhet av säljare.
rating
Efter att skapat inloggning till reservdelaronline.se trodde jag att det skulle vara lätt att beställa önskade varor men icke. När jag skulle betala täcktes fortsättningen av en banner det som då var möjligt var att chatta eller sända e-mail. Kanske det var bra för jag blev upplyst om att det var fel produktjag hade bokat, blev erbjuden en annan transmission som inte var helt kompatibel med min maskin men efter en del modifieringar av maskinen fick jag den på plats.
Men när jag skulle avsluta köpet så fick jag upp den (f ) bannern igen som hindrade att avsluta köpet.
Trixet att avsluta köpet gick om man inte var inloggad frågan är om det inte skulle vara tvärt om. Tips kolla upp betalningsrutinen.
Hans A.2018-09-14
Affären ännu inte slutförd
rating
Hittills har det varit strul med leveranser av rätt reservdelar, men det håller på att rättas till. Se kommentarer ovan.
Peter Jan Axel F.2018-07-17
rating
Mikael L.2018-07-09
rating
Funkade bra att beställa utan serie nr.
Beställde en fjäder som jag skickade en bild på det kunde ni inte fixa, besviken????
Bo A.2018-07-08
rating
Lars Gustaf H.2018-07-01
Kreditupplysning onödig, webshopen bra
rating

Lite fånigt att ta en kreditupplysning på ett köp på en hundring.

Nils Lennart W.2018-07-01
Svar:

Hej
Det är något Marginalen bank gör på alla köp. Ingenting vi kan styra över. 

Mvh
Jocke

rating
Jimmy Erik R.2018-07-01
Lätt att hitta
rating
Lätt att hitta det jag sökte.
Ingela Margareta R.2018-06-25
Butiken:
rating

Beställde 2 set knivar. Leveransen innehöll bara 2 st knivar trots att det skulle vara 2 knivar i varje set. Jag ställde fråga via email och fick snabbt svar att man skulle skicka de två saknade knivarna. Efter fyra dagar kom de på posten.

Christer B.2018-06-24
Svar:

Hej,


Tyvärr den mänskliga faktorn och någon på lagret som tagit fel. De ligger löst så lätt att missförstå att det bara skulle skickas 2st. 


Mvh


Jonas

Väldigt praktiskt
rating
Praktiskt att kunna beställa reservdelar på nätet. Det fungerar bra, från beställning till leverans och betalning. Om det är riktigt bra visar sig nog först när behovet är en knepigare detalj.
Ivar Björn Olof E.2018-06-14
Butik
rating
Har inte tittat tillräckligt för att lämna omdöme
Bengt Lennart Harald G.2018-05-28
Lagersaldo stämde ej
rating
Eftersom saldo i lager ej stämde tog det mycket längre tid, annars var delarna rätt och bra pris.
Peter B.2018-05-27
Nöjd kund!
rating

Det hade kunnat vara en femma eftersom leveranstiden hölls och produkterna var bra, men pga av den rätt obefintliga emballaget i kartongen så var luftfiltret illa tilltygat av vikten ifrån Oljedunken det var paketerat med vilket gjorde det obrukbart. Har inte testat att skicka det på retur ännu hoppas på att kunna boosta upp betyget till en 5:a vid nästa beställning.

Berndt Dan Adrian E.2018-05-22
Svar:

Hej


Du behöver inte skicka något i retur. Vi skickar dig ett nytt luftfilter. Självklart ska grejerna vara schyssta när dom kommer till dig. Vi ber om ursäkt om detta orsakat något strul för dig!

Mvh
Jocke

Reservdelsköp
rating
Fick bra support - trevligt bemötande. Men borde väl ha varit lättare att beställa varorna efter att jag fått hjälp av butiken vilka delar jag behövde. Nu var den hanteringen ganska krånglig - jag tröttnade och köpte bara en av tre saker. Annars var kompetensen hög hos den somjag hade kontakt med.
Jan-Eric L.2018-04-30