Längden på remmarna borde framgå i beskrivningen. Då skulle jag inte fått/köpt en rem som jag inte kan använda.
Raymond Willy Torbjörn S.2024-11-03
Svar:
Hej På just den rem du beställt så anges längden på remmen i produktbeskrivningen.
Stig L.2024-10-29
Marcus S.2024-10-25
.
Går inte att ringa till er. Lång leveranstid på vissa delar.
Company B.2024-10-01
Svar:
Hej Vid ordertillfället fanns inte alla produkter du beställt i lager. Vi estimerar 4-10 arbetsdagar på artiklar som ej finns i lager. Vi levererade din order på 10 arbetsdagar.
Lagervaror estimerar vi en leveranstid på 1-3 arbetsdagar.
Svårt att hitta på hemsidan enl sprängskiss.
Benny R.2024-09-30
Reklamation
Se ovan
Kjell O.2024-08-26
Nej
Inte speciellt hjälpsamma
Går inte att ringa
Tommy F.2024-08-23
Tilläggaorder
Gjorde en tilläggsorder på ett ordererkännade 5 minuter efter ordererkännandet kom men det gick inte för ordern var redan plockad, stod det i ett svarsmail dagen efter
Vilket inte stämde , det var dåligt tycker jag
Lisbeth R.2024-08-15
Återkoppling på mail
Ni har inte svarat på de Mail jag skickade 8/8 om att det var fel artikel son ni levererat
Urban R.2024-08-15
Fel status, ingen återkoppling
När jag lade ordern var status ”i lager skickas inom 3 dagar”, när sedan bekräftelsen kom var det ”inte i lager, skickas inom 4-10dagar”. Skickade Mail att jag då ville annullera ordern (då jag inte kunde vänta så länge) men fick inget återkoppling som utlovat ”vi hör av oss inom 48 timmar”. Har fortfarande inte fått något svar. Dock skickades produkten 5 dagar senare……men var tvungen att köpa på annat håll innan. Om man vill ha nöjda kunder måste man leva upp till det man skriver och utlovar. Kommer inte att köpa här fler gånger och säkert fler som kommer att upptäcka att det inte håller vad de lovar.
Mattias F.2024-08-08
Svar:
Hej Produkten fanns ej i lager vid ordertillfället. Detta meddelas både på produktens sida och i kassan. Jag har skickat dig en returetikett i ett privatmail.
Björn-Arne N.2024-08-05
Dålig kran.
Ronny S.2024-07-29
Bra butik men...
uselt att det inte går att söka på artikelnummer.
Robert T.2024-07-19
otrevlig kundservice, första och sista köpet
man kan inte få telefonkontakt, de är inte billigare än andra webb shops så väljer hädanefter shops med telefon kundservice
Ann Tanja B.2024-07-15
Leveranstid
Tycker att leveranstiden är för lång, de tar för lång tid innan varorna skickas från er.
Simon G.2024-07-14
Svar:
Hej Simon,
Du lade order på en vara vi inte hade i lager. Leveranstid angavs till 4-10 arbetsdagar. Det stod både på produktsidan, i kassan och du fick ett mail om det i samma stund du lade din order.
Din order skickade trots detta efter 1,5 arbetsdag, jag vet faktiskt inte hur mycket mer man kan begära för en vara som vi estimerat kan ta upp till 10 arbetsdagar. Det är nog så snabbt det är möjligt att få iväg en beställningdvara och det berodde på vi redan hade leveranser på väg.
Mvh Reservdelaronline
Grönt är inte lika med att varan finns i lager…
Beställde ett kretskort hos denna leverantör på grund av att varan fanns i ”lager”, men blev lurad! Efter att beställningen var lagd fick jag reda på att det skulle ta ca 10 dagar att få varan, vilket i mitt fall var på tok för sent, då jag omgående behövde få till mig kretskortet till min robot klippare! Fick istället beställa samma kort från en annan leverantör för att få hem kortet snabbare.
Patrick I.2024-07-08
Missvisande rubriker!!
Har bara beställt en gång men när man får något helt annat fabrikat på delen man beställer än vad artikeln visar blir man besviken. Så det var nog första och sista...
Klas Emil R.2024-07-02
Lång leveranstid
Varit som inte finns på lager har lång leveranstid, i vårt fall tog det nästa två veckor innan vi hade varan efter beställning.
Heli E.2024-06-30
.
.
Company N.2024-06-28
Svar:
Hej Mats,
Du har beställt en trimmerspole vilket även står här i omdömet, på din orderbekräftelse och det stod även på skärmen när du lade beställningen.
Låter det inte väldigt orimligt att du skulle ha beställt ett trimmerhuvud och sen i efterhand har vi alltså bytt bilder, artikelnummer och namn både på produktsidan, på din orderbekräftelse och sen har vi även länkat om detta automatiska mail till att omdömet skal hamna på en trimmerspole?
Ibland får man kanske fundera på om det kanske, kanske kan ha varit en själv klickade fel istället för din långsökta förklaring.
Mvh Reservdelaronline
Kommer inte att handla hos er, så länge ni använder Svea. Bara strul vid retur.
Omdömen för Reservdelaronline
Längden på remmarna borde framgå i beskrivningen. Då skulle jag inte fått/köpt en rem som jag inte kan använda.
Hej
På just den rem du beställt så anges längden på remmen i produktbeskrivningen.
Går inte att ringa till er. Lång leveranstid på vissa delar.
Hej
Vid ordertillfället fanns inte alla produkter du beställt i lager. Vi estimerar 4-10 arbetsdagar på artiklar som ej finns i lager.
Vi levererade din order på 10 arbetsdagar.
Lagervaror estimerar vi en leveranstid på 1-3 arbetsdagar.
Går inte att ringa
Vilket inte stämde , det var dåligt tycker jag
När jag lade ordern var status ”i lager skickas inom 3 dagar”, när sedan bekräftelsen kom var det ”inte i lager, skickas inom 4-10dagar”. Skickade Mail att jag då ville annullera ordern (då jag inte kunde vänta så länge) men fick inget återkoppling som utlovat ”vi hör av oss inom 48 timmar”. Har fortfarande inte fått något svar. Dock skickades produkten 5 dagar senare……men var tvungen att köpa på annat håll innan. Om man vill ha nöjda kunder måste man leva upp till det man skriver och utlovar. Kommer inte att köpa här fler gånger och säkert fler som kommer att upptäcka att det inte håller vad de lovar.
Hej
Produkten fanns ej i lager vid ordertillfället. Detta meddelas både på produktens sida och i kassan. Jag har skickat dig en returetikett i ett privatmail.
Tycker att leveranstiden är för lång, de tar för lång tid innan varorna skickas från er.
Hej Simon,
Du lade order på en vara vi inte hade i lager. Leveranstid angavs till 4-10 arbetsdagar. Det stod både på produktsidan, i kassan och du fick ett mail om det i samma stund du lade din order.
Din order skickade trots detta efter 1,5 arbetsdag, jag vet faktiskt inte hur mycket mer man kan begära för en vara som vi estimerat kan ta upp till 10 arbetsdagar. Det är nog så snabbt det är möjligt att få iväg en beställningdvara och det berodde på vi redan hade leveranser på väg.
Mvh Reservdelaronline
.
Hej Mats,
Du har beställt en trimmerspole vilket även står här i omdömet, på din orderbekräftelse och det stod även på skärmen när du lade beställningen.
Låter det inte väldigt orimligt att du skulle ha beställt ett trimmerhuvud och sen i efterhand har vi alltså bytt bilder, artikelnummer och namn både på produktsidan, på din orderbekräftelse och sen har vi även länkat om detta automatiska mail till att omdömet skal hamna på en trimmerspole?
Ibland får man kanske fundera på om det kanske, kanske kan ha varit en själv klickade fel istället för din långsökta förklaring.
Mvh
Reservdelaronline