Har bara beställt en gång men när man får något helt annat fabrikat på delen man beställer än vad artikeln visar blir man besviken. Så det var nog första och sista...
Klas Emil R.2024-07-02
Lång leveranstid
Varit som inte finns på lager har lång leveranstid, i vårt fall tog det nästa två veckor innan vi hade varan efter beställning.
Heli E.2024-06-30
.
.
Company N.2024-06-28
Svar:
Hej Mats,
Du har beställt en trimmerspole vilket även står här i omdömet, på din orderbekräftelse och det stod även på skärmen när du lade beställningen.
Låter det inte väldigt orimligt att du skulle ha beställt ett trimmerhuvud och sen i efterhand har vi alltså bytt bilder, artikelnummer och namn både på produktsidan, på din orderbekräftelse och sen har vi även länkat om detta automatiska mail till att omdömet skal hamna på en trimmerspole?
Ibland får man kanske fundera på om det kanske, kanske kan ha varit en själv klickade fel istället för din långsökta förklaring.
Mvh Reservdelaronline
Kommer inte att handla hos er, så länge ni använder Svea. Bara strul vid retur.
Lennart Åke K.2024-06-26
Felaktig information på sidan
Det står att trimmertråden ska passa även SGT 48AE men det stämmer inte
Stefan H.2024-06-22
online köp
vid kontakt med er var jag jätte besviken handläggare var otrevligt och inte alls hjälpsamt dåligt. när jag beställde själv gick service något bättre och jag fick det jag valde. mycket synd om service och bemötande
Mark David W.2024-06-22
Svar:
Hej! Du efterfrågade en vajer som utgått från Stiga. Jag kan inte se någonstans där jag varit otrevlig mot dig. Du frågade om vi kunde "chansa" och ta fram några varianter som kanske kunde passa, något vi inte brukar göra. Jag svarade dig kort och gott att vi inte hade någon gissning om passande vajrar (eftersom den utgått från Stiga utan ersättare).
Svara ej på mail
Jag avbokade produkten innan den var skickade men ändå skickade de produkten och har fortfarande 2v senare inte återkommer. Tyvärr kan man vara nå dem på mail!
Tobias J.2024-06-12
Svar:
Hej Tobias,
Du skickade mail (3 stycken faktiskt) till oss 2024-05-23 12:34:36 och vi svarade dig ca 4h senare 2024-05-23 16:16:51 att ordern redan var skickad. Vi försöker skicka alla order så snabbt vi kan då det är vad kunderna önskar. Hade du skickat ditt mail tidigare hade vi kanske hunnit stoppa din order men det är inget vi kan garantera.
Vad gäller våra mailsvar så bör man hålla koll på sin skräppost. Telia som du har som e-postleverantör, har en till skräppostmapp om du loggar in på deras webmail, kika där så ska du se att våra svar ligger där, kan ju vara bra om du har koll på den i framtiden.
Med vänlig hälsning Reservdelaronline
Christer J.2024-06-09
Ringa kundtjänst
Hade varit väldigt nöjd om jag kunnat ringa kundtjänst. Så mkt enklare än att skicka ett mail och förklara missen med luftfiltret. Därav detta botten betyg. Skaffa en på telefon nåbar kundtjänst!
Per Johan C.2024-05-19
Company I.2024-02-25
Fel tändstift
Jag fick fel tändstift skickat till mig.
Urban S.2024-02-11
Extremt lång leveranstid!
4 till 10 arbetsdagar lovade man. Det tog nästan 4 veckor!
Lars Gunnar Mikael S.2023-10-06
Svar:
Hej Alla leveranstider är estimerade. I det här fallet var transmissionen restnoterad från leverantören, Husqvarna. Tyvärr får vi inte alltid uppdateringar kring ändrade leveransplaner från leverantörerna, beklagar att vi missat att informera dig om att den var något försenad. Mvh Jocke
Rörig
Hemsidan rörig. Svårt (åtminstone i mitt fall) att hitta rätt rem. Synd att de inte lyssnar på kunden.
Håkan G.2023-09-15
Dåligt bemötande
Om jag skickar ett mail och säger att jag har fått felaktiga grejer så ska jag inte behöva ta foton på grejerna så ni kan se att det blev fel vem ska betala för min arbetstid för att jag sitter vid datorn jag kommer inte att handla något av er mer inget telefonnummer att ringa ingen retur sedel har ni med.
Company L.2023-08-28
Svar:
Hej Vi tycker det är en självklarhet att man bifogar en bild i sitt ärende om man säger sig ha fått fel reservdel. Det blir svårt för oss annars att se om det verkligen är fel, det händer även att ni kunder beställer fel grejer. Är det vi som gjort fel rättar vi till det och står för alla omkostnader. Mvh Jocke
Tor Witthöft H.2023-08-23
Går inte att få tag på någon att prata med,
Mycket dålig möjlighet att få tag i personal på reservdelar.se. Varken via telefon eller mail. Tveksamt om jag kommer att handla hos er i fortsättningen.
Lars Åke O.2023-08-14
Kristian D.2023-08-12
svar på mail
ni är väldigt dåliga på att svara på mail ang reservdelar , då har jag även sänd med orginal nummer från leverantören. under all kritik , det är 3 veckor sen jag sände en mail till er om visa reservdelar . ok det var semmester tider men på 3 veckor kan man svara på mailen . mvh örjan
Örjan T.2023-08-12
Svar:
Hej Om du syftar till det meddelande du skickade till oss 24/7 klockan 13:27 svarade vi på det samma dag klockan 14:34. Kontrollera din skräppost. Mvh Jocke
Trodde på snabb leverans std komponent .
Tråkigt att beställa std produkt som sägs vara tillgänglig och betala , för att sedan få reda på att det är slut på både lager och hos leverantör, Vilket gjorde att man fick stöd köpa..
Dan A.2023-08-07
Startmotor???
Lite beroende på hur ni svarar på på detta är avhängigt på hur jag fortsättningsvis kommer att handla av er..behöver mer reservdelar till mina maskiner...men helst av bättre kvalitet...mvh H.T
Omdömen för Reservdelaronline
.
Hej Mats,
Du har beställt en trimmerspole vilket även står här i omdömet, på din orderbekräftelse och det stod även på skärmen när du lade beställningen.
Låter det inte väldigt orimligt att du skulle ha beställt ett trimmerhuvud och sen i efterhand har vi alltså bytt bilder, artikelnummer och namn både på produktsidan, på din orderbekräftelse och sen har vi även länkat om detta automatiska mail till att omdömet skal hamna på en trimmerspole?
Ibland får man kanske fundera på om det kanske, kanske kan ha varit en själv klickade fel istället för din långsökta förklaring.
Mvh
Reservdelaronline
vid kontakt med er var jag jätte besviken handläggare var otrevligt och inte alls hjälpsamt dåligt. när jag beställde själv gick service något bättre och jag fick det jag valde. mycket synd om service och bemötande
Hej!
Du efterfrågade en vajer som utgått från Stiga. Jag kan inte se någonstans där jag varit otrevlig mot dig. Du frågade om vi kunde "chansa" och ta fram några varianter som kanske kunde passa, något vi inte brukar göra. Jag svarade dig kort och gott att vi inte hade någon gissning om passande vajrar (eftersom den utgått från Stiga utan ersättare).
Jag avbokade produkten innan den var skickade men ändå skickade de produkten och har fortfarande 2v senare inte återkommer. Tyvärr kan man vara nå dem på mail!
Hej Tobias,
Du skickade mail (3 stycken faktiskt) till oss 2024-05-23 12:34:36 och vi svarade dig ca 4h senare 2024-05-23 16:16:51 att ordern redan var skickad. Vi försöker skicka alla order så snabbt vi kan då det är vad kunderna önskar. Hade du skickat ditt mail tidigare hade vi kanske hunnit stoppa din order men det är inget vi kan garantera.
Vad gäller våra mailsvar så bör man hålla koll på sin skräppost. Telia som du har som e-postleverantör, har en till skräppostmapp om du loggar in på deras webmail, kika där så ska du se att våra svar ligger där, kan ju vara bra om du har koll på den i framtiden.
Med vänlig hälsning
Reservdelaronline
4 till 10 arbetsdagar lovade man. Det tog nästan 4 veckor!
Hej
Alla leveranstider är estimerade. I det här fallet var transmissionen restnoterad från leverantören, Husqvarna. Tyvärr får vi inte alltid uppdateringar kring ändrade leveransplaner från leverantörerna, beklagar att vi missat att informera dig om att den var något försenad.
Mvh
Jocke
Om jag skickar ett mail och säger att jag har fått felaktiga grejer så ska jag inte behöva ta foton på grejerna så ni kan se att det blev fel vem ska betala för min arbetstid för att jag sitter vid datorn jag kommer inte att handla något av er mer inget telefonnummer att ringa ingen retur sedel har ni med.
Hej
Vi tycker det är en självklarhet att man bifogar en bild i sitt ärende om man säger sig ha fått fel reservdel. Det blir svårt för oss annars att se om det verkligen är fel, det händer även att ni kunder beställer fel grejer.
Är det vi som gjort fel rättar vi till det och står för alla omkostnader.
Mvh
Jocke
ni är väldigt dåliga på att svara på mail ang reservdelar , då har jag även sänd med orginal nummer från leverantören. under all kritik , det är 3 veckor sen jag sände en mail till er om visa reservdelar . ok det var semmester tider men på 3 veckor kan man svara på mailen . mvh örjan
Hej
Om du syftar till det meddelande du skickade till oss 24/7 klockan 13:27 svarade vi på det samma dag klockan 14:34.
Kontrollera din skräppost.
Mvh
Jocke