Överskådlig hemsida. Men tog flera dagar innan leveransen väl gick iväg.
Dennis P.2024-06-19
Tog 5 dagar innan varan skickades
Delar i lager skall ni enl. er själva skicka inom 1-3 arbetsdagar. I mitt fall tog det 5 dagar trots att ni hade delen i lager
Mats Stig Ingemar N.2024-06-17
Svar:
Hej Mats,
Om du nu vill bedöma oss för leveranstiden så får du i alla fall gå efter fakta. Du har valt varubrev som leveranssätt som vi estimerar leveranstiden till 1-4 arbetsdagar. Du beställde 2024-06-04 och ditt brev fanns i din brevlåda 2024-06-10, det är 4 arbetsdagar efter din beställning.
Normalt sett skickar vi betydligt tidigare än så men den här årstiden har vi väldigt mycket att göra trots det har vi alltså hållit den leveranstid som vi estimerat.
Vill man ha en snabbare leverans rekommenderas pakettjänster då Postnord inte delar ut brev varje dag längre.
Med vänlig hälsning Reservdelaronline
Långsam leverans
Paul Gunnar Göran O.2024-06-17
Köp av kedjehus.
Alldeles För lång leveranstid . Produkten har inte kommit trots nästan två veckor sedan beställning.
Bernt A.2024-06-15
Fungerade klockrent
Claes C.2024-06-08
Sune S.2024-06-08
Läs så förstår ni.
Patrik N.2024-06-03
Mikael G.2024-06-03
Robin P.2024-05-22
Otydlig
Var svårt att hitta rätt Trimmerhuvud, när jag till sist hittade och beställde trimmerhuvudet så passade det inte
Kurt P.2024-05-20
Lång leveranstid
Det tog över två veckor att få min beställning. Efter jag lagt min beställning fick jag beskedet att en eller flera varor inte fanns i lager och att det skickas när allt kommit. Tröttnade, beställde delarna från en konkurrent och det tog två dagar!!
Bertil Christian B.2024-05-19
Svar:
Hej,
Trist att du inte är helt nöjd,
Normalt sett har vi båda dessa varor hemma på lager men snäppet du hade beställt var slutsålt och vi fick invänta nya från leverantör. Vi estimerar därför 4-10 arbetsdagar leveranstid (i högsäsong har både leverantörer och vi mycket att göra så därför får man räkna med det senare) vilket även var den tid det tog. Att ena varan var slut framgick både på produktsidan samt i kassan och vi skickar även mail om det.
Gör ett försök igen med lagervaror så ska du se att det går minst lika fort hos oss!
Med vänlig hälsning Reservdelaronline
Feedback
Fel vara skickades. efter protest kom hjulen. Dock ingen återkoppling trots två mail. Besked har begärts om ni vilha tillbaks felsänd vara.
Company C.2024-04-28
Svar:
Hej Vi hade ett felplock, det kan hända alla. Vi skickade dig korrekt vara omgående. Vi har svarat dig på samtliga av dina mail, kontrollera din skräppost. Vi har svarat dig att du kan behålla den felsända varan. Mvh Jocke
Webbutik
Krånglig
Anders Urban Jussi E.2024-04-27
Alf J.2024-02-27
Lång leveranstid.
Ulf F.2024-01-20
Trodde jag köpte ett set glidsko med upptäckte att jag bara köpt ena sidans .fick lägga beställningen till med onödig frakt
Roland A.2024-01-01
Dålig info.
Borde ju ha stått att jag skulle ha köpt nya muttrar
Hans Peter B.2023-12-07
Svar:
På produktbilden visas enbart en mutter. Det framgår ingenstans att muttrar skulle ingå. I sprängskiss där bulten finns representerad är mutter en separat reservdel.
vajer
har fungerat hur bra som helst förut då fick vi med posten hem till dörren sista beställningen fick vi hämta hos ombud i föllinge det blir 3 mil och hämta
Company M.2023-12-01
Svar:
Hej Mats Skoter,
Ifall man har valt hemleverans levereras det självklart hem om man väljer det. I detta fall så har du klockan 13:31 valt hemleverans för att sedan 13:33 ändrat till att det skall hämtas på utlämningsställe, allt detta enligt mottagarens val. Alltså via det sms du svarat på eller i appen.
Allt detta går att utläsa via Postnords tracking: https://tracking.postnord.com/se/?id=373400306878551783
Önskar du få det hemskickat så välj det alternativet.
Omdömen för Reservdelaronline
Delar i lager skall ni enl. er själva skicka inom 1-3 arbetsdagar. I mitt fall tog det 5 dagar trots att ni hade delen i lager
Hej Mats,
Om du nu vill bedöma oss för leveranstiden så får du i alla fall gå efter fakta. Du har valt varubrev som leveranssätt som vi estimerar leveranstiden till 1-4 arbetsdagar. Du beställde 2024-06-04 och ditt brev fanns i din brevlåda 2024-06-10, det är 4 arbetsdagar efter din beställning.
Normalt sett skickar vi betydligt tidigare än så men den här årstiden har vi väldigt mycket att göra trots det har vi alltså hållit den leveranstid som vi estimerat.
Vill man ha en snabbare leverans rekommenderas pakettjänster då Postnord inte delar ut brev varje dag längre.
Med vänlig hälsning
Reservdelaronline
Det tog över två veckor att få min beställning. Efter jag lagt min beställning fick jag beskedet att en eller flera varor inte fanns i lager och att det skickas när allt kommit. Tröttnade, beställde delarna från en konkurrent och det tog två dagar!!
Hej,
Trist att du inte är helt nöjd,
Normalt sett har vi båda dessa varor hemma på lager men snäppet du hade beställt var slutsålt och vi fick invänta nya från leverantör. Vi estimerar därför 4-10 arbetsdagar leveranstid (i högsäsong har både leverantörer och vi mycket att göra så därför får man räkna med det senare) vilket även var den tid det tog. Att ena varan var slut framgick både på produktsidan samt i kassan och vi skickar även mail om det.
Gör ett försök igen med lagervaror så ska du se att det går minst lika fort hos oss!
Med vänlig hälsning
Reservdelaronline
Fel vara skickades. efter protest kom hjulen. Dock ingen återkoppling trots två mail. Besked har begärts om ni vilha tillbaks felsänd vara.
Hej
Vi hade ett felplock, det kan hända alla. Vi skickade dig korrekt vara omgående. Vi har svarat dig på samtliga av dina mail, kontrollera din skräppost. Vi har svarat dig att du kan behålla den felsända varan.
Mvh
Jocke
Borde ju ha stått att jag skulle ha köpt nya muttrar
På produktbilden visas enbart en mutter. Det framgår ingenstans att muttrar skulle ingå. I sprängskiss där bulten finns representerad är mutter en separat reservdel.
har fungerat hur bra som helst förut då fick vi med posten hem till dörren sista beställningen fick vi hämta hos ombud i föllinge det blir 3 mil och hämta
Hej Mats Skoter,
Ifall man har valt hemleverans levereras det självklart hem om man väljer det. I detta fall så har du klockan 13:31 valt hemleverans för att sedan 13:33 ändrat till att det skall hämtas på utlämningsställe, allt detta enligt mottagarens val. Alltså via det sms du svarat på eller i appen.
Allt detta går att utläsa via Postnords tracking: https://tracking.postnord.com/se/?id=373400306878551783
Önskar du få det hemskickat så välj det alternativet.
Med vänlig hälsning
Reservdelaronline