Omdömen för Reservdelaronline

Summering
positive 97.6% (29349 omdömen)
Snittbetyg: 4.9/5 neutral 1.5% (442 omdömen)
Antal omdömen: 30058 negative 0.9% (267 omdömen)

Dålig kvalitetskontroll inför leverans
rating
Kan inte använda däcken jag fått. De går inte att få täta runt fäljen även med kompressor
Hans G.2023-07-29
Här har kunden aldrig rätt.....
rating
Sammanfattningsvis;,
Som konsument kan du göra dina egna val.
Företaget kommer att klara sig galant utan mig som kund, vilket även gäller för mig....
Company V.2023-07-16
rating
Hör inte av sig inom rimlig tid när de har skickat fel grejjor. 2 veckor efter första kontakten har ännu inget hänt.
Mats Å.2023-07-15
Leverans
rating
Schenker tog 7 dagar på sig att leverera, inte okej inom landet!
Ulf H.2023-06-30
Personal
rating
Man måste ha rätt prsonal som är noggrann.Kommer att lägga ny order lägre fram
Får se hur det blir då.
Lennart N.2023-06-11
Retur av vara
rating

Jag försökte att returnera bränsleslangen jag köpt inför döva öron, gav upp till slut och köpte en som höll måttet på annan plats.

Christer L.2023-04-05
Svar:

Hej
Vad jag kan se har jag en meddelandehistorik på en bränsleslang från dig där vi svarat dig 7 ggr och försökt hjälpa dig med problemet. Du har dock inte återkommit sista gången. 

Ber kontakta Husqvarna
rating
?
Ari H.2023-01-03
Kass sökmotor
rating
Det löjliga var att bilden på lin-hjulet var rätt, men det gick inte att få fram rätt hjul i Sökmotorn.
Roland J.2022-12-25
rating
Simon G.2022-11-26
Magplask
rating
Beställde varorna i somras och fick de levererade i oktober efter många om och men.
En viss Jocke som sitter där bör omplaceras snarast till paketeringsavdelningen där han slipper skämma ut hela företaget.
Med en ny frontman på försäljningen skulle det här t.o.m. kunna fungera bra.
Company A.2022-10-13
Sådär
rating
Lång leveranstid
Claes-Åke H.2022-10-09
Omöjliga att kontakta!?!
rating
Se ovan
Magnus B.2022-08-20
rating
Leif F.2022-08-08
Lång leveranstid
rating
Riktigt dåligt, skulle vara en leveranstid på 4 - 10 arbetsdagar, tog 2,5 månader innan den kom, ingen hörde av sig om att lev tiden ändrades, ringde själv en gång efter drygt 2 veckor och då skulle den komma veckan efter.
Anders S.2022-08-06
rating
Per-Olof N.2022-07-28
rating
Ronny A.2022-07-21
Lång leveranstid
rating

På hemsidan stod det klart och tydligt, levereras inom 3-4 arbetsdagar. Verklig leverans 28dagar… Jag valde att köpa här för att jag behövde leverans innan semester. Hade jag vetat att det i verkligheten var 28dagar hade jag valt annan leverantör.

Mårten B.2022-07-11
Svar:

Hej
En av de produkter du har beställt var ej i lager och leveranstiden angavs till 4-10 arbetsdagar. Denna information fick du både på produktsidan vid ordertillfället, i kassan och i det separata mail där denna information delges.
Vad du får 28 dagar ifrån vet jag inte heller. Du har beställt din order 2022-06-18. Ordern skeppades från oss den 2022-06-30 och anlände utlämningsstället 2022-07-04. Du hämtade ut det dagen efter. Inte ens om vi skulle leverera den imorgon skulle det gått 28 dagar.
Det har i verkligheten tagit  9 arbetsdagar från din beställning, helt inom den leveranstid vi estimerar. 
Mvh
Reservdelaronline.se

Återkoppling
rating
Verkar vara svårt att få återkoppling från företaget.
Bengt Ivan K.2022-07-07
rating

Fick ingen avisering om att paketet hade anlänt till utlämningsstället

Per O.2022-07-05
Svar:

Hej Per,


Du har fått leveransavisering till din e-post 2022-06-23 15:48:31, detta är mottaget av din Telia e-post server. Sedan har du även fått SMS 28 juni 15:37 samt 01 juli 14:11.


I 99 fall av 100 så är det kunden som uppgett fel telefonnummer om man inte får SMS. I ca 1 fall av 100 brukar det vara Postnords tjänst som strular.



Mvh
Reservdelaronline.

rating

Det stod att varorna jag beställt fanns i lager så därför beställde jag hos er men det visade sig att uppgiften ej stämde så jag blev tvungen att köpa på annat håll...

Bengt L.2022-06-19
Svar:

Hej,


Alla dina varor fanns INTE i lager. Du har fått den informationen inte mindre än tre gånger. Det stod både på produktsidan, i kassan där du godkände din order och du har även fått ett mail där vi aviserade en längre leveranstid på din order.


I högsäsong är det hårt tryck både på vårt lager och våra leverantörers lager och man får räkna med lite längre leveranstider.


Mvh
Reservdelaronline