har microsoft edge, vid köp gick ej att avsluta, följde instruktion gick ej, kontaktade supporten som föreslog byt internet operatör, provade att göra köpet på jobbet, då gick det!!
Stig A.2023-10-14
Svar:
Hej Din internetoperatör har inte med saken att göra, men förmodligen har din webbläsare varit utdaterad och behöver uppdateras. Mvh Jocke
Snabb leverans
Lars Tomas K.2023-10-06
Leveranstid
18 arbetsdagar innan leverans!!!
Kunde inte vänta längre. Så jag beställde fläkten av en annan leverantör.Stiga hade den för omg lev.Fick
den efter två dagar!! Nu har
jag dessvärre två.
I övrigt bra att det är original reservdelar.
Åke S.2023-09-19
Medioker kundservice
Andreas J.2023-08-29
Leveranstid
Ca en månads leveranstid
Bertil L.2023-08-29
richard e.2023-08-26
Gamla däck
Man vill ha färska däck men tyvärr flera år gamla
Maths N.2023-08-25
Ove J.2023-08-14
Hittade inte rätt spännrulle
Om jag minns rätt så kan man inte mata in sin egen typ av gräsklippare och sedan låta systemet säga om det man beställt passar.
Sven David A.2023-08-14
Bra butik men…
Bra saker men lågt betyg på att man tvingas bli medlem vid ett köp. Få konto och bli spammad av mail om allt mellan himmel ochbjord för att man köpt något. Tänk om det var så i en fysik butik för att man köpt ett paket cigg. Hur smakade det? Gick det bra att betala? Logga in så ser du dia köp osv. Nä du…
2023-08-13
butiken drabbas också av att ni inte svarar.
Björn N.2023-08-10
synd att det inte går att ringa o få lite suport
men delarna kom fast fel
Olof Stefan O.2023-08-01
Fel knivar till gräsklipparen
Om man har en gräsklippare och inte har modellbeteckning, så är inte detta rätt ställe att handla på. Eftersom det inte finns några måttangivelser på websidans knivar är chansen att köpa rätt väldigt liten. Jag har köpt andra grejer här, men knivar till gräsklipparen kommer jag att handla i en fysisk butik där man kan se storleken.
Tomas S.2023-07-22
Går inte att nå
Jag letar och letar men finner inget telefonnumer. Om man vill ha kontakt är det bara via formulär. Om man inte fyller i tillgängliga svarsalternativ faller man ut.
Bo F.2023-07-15
Lång leveranstid
Trots att varorna ”fanns i lager” tog det många dagar innan de skickades. Ingen återkoppling varför det dröjde. Men rätt pris på delarna
Linus S.2023-07-11
Svar:
Hej Linus,
Det lagerhus du beställt fanns inte på lager. Det framgår både på produktsidan, i varukorgen där du lade din order och du fick även ett mail om det i samma stund du lade din order. Vi estimerarleveranstiden till 10 arbetsdagar för den leveransen. För postnummerområde som börjar med 8 eller 9 får man lägga till 1-2 arbetsdagar vilket då blir 12 arbetsdagar. DIn leverans tog totalt 14 arbetsdagar, två dagar över den estimerade leveranstiden.
Ifall leveranstiden är viktigt för dig hade du kunna köpa en komplett knivspindel som fanns på lager och valt Postnord som har tätare turer upp till norr.
Mvh Reservdelaronline
Sven L.2023-07-10
Michael W.2023-06-19
Leveranstid
Köpt reservdelar till Jonsered vid 2 tillfällen.
Leveranstiden är oacceptabel. Förklaringen/varningen som ges vid beställning gör den inte Ok, utan minskar bara antalet samtal till er kundservice.
Snabba leveranser är idag så vanligt att det blivit norm och utan tvekan ett konkurrensmedel.
Peter B.2023-06-10
Leveranstid
Sen 24/5 beställdes varan. Efter 5 dagar skickades varan fast den fans på lager. Schenker skötte sig så jag hade varan i min hand efter 6 dagar.
Bengt K.2023-06-08
För lång leveranstid det tog 7dagar
Karl Yngve Erling K.2023-06-06
Svar:
Hej,
Beklagar att vi inte levt upp till leveranstiden. Vi är dock transparenta med detta med ett meddelande i kassan att vi har väldigt högt ordertryck och har legat efter. Vi börjar nu komma ikapp och från och med mitten av nästa vecka får vi även in ytterligare förstärkning med fler anställda.
Under mer normala omständigheter levererar vi på 1-3 arbetsdagar.
Omdömen för Reservdelaronline
har microsoft edge, vid köp gick ej att avsluta, följde instruktion gick ej, kontaktade supporten som föreslog byt internet operatör, provade att göra köpet på jobbet, då gick det!!
Hej
Din internetoperatör har inte med saken att göra, men förmodligen har din webbläsare varit utdaterad och behöver uppdateras.
Mvh
Jocke
Kunde inte vänta längre. Så jag beställde fläkten av en annan leverantör.Stiga hade den för omg lev.Fick
den efter två dagar!! Nu har
jag dessvärre två.
I övrigt bra att det är original reservdelar.
Trots att varorna ”fanns i lager” tog det många dagar innan de skickades. Ingen återkoppling varför det dröjde. Men rätt pris på delarna
Hej Linus,
Det lagerhus du beställt fanns inte på lager. Det framgår både på produktsidan, i varukorgen där du lade din order och du fick även ett mail om det i samma stund du lade din order. Vi estimerar leveranstiden till 10 arbetsdagar för den leveransen. För postnummerområde som börjar med 8 eller 9 får man lägga till 1-2 arbetsdagar vilket då blir 12 arbetsdagar. DIn leverans tog totalt 14 arbetsdagar, två dagar över den estimerade leveranstiden.
Ifall leveranstiden är viktigt för dig hade du kunna köpa en komplett knivspindel som fanns på lager och valt Postnord som har tätare turer upp till norr.
Mvh
Reservdelaronline
Leveranstiden är oacceptabel. Förklaringen/varningen som ges vid beställning gör den inte Ok, utan minskar bara antalet samtal till er kundservice.
Snabba leveranser är idag så vanligt att det blivit norm och utan tvekan ett konkurrensmedel.
För lång leveranstid det tog 7dagar
Hej,
Beklagar att vi inte levt upp till leveranstiden. Vi är dock transparenta med detta med ett meddelande i kassan att vi har väldigt högt ordertryck och har legat efter. Vi börjar nu komma ikapp och från och med mitten av nästa vecka får vi även in ytterligare förstärkning med fler anställda.
Under mer normala omständigheter levererar vi på 1-3 arbetsdagar.
Mvh
Reservdelaronline