Eran så kallade kundtjänst som aldrig svarar på mail då det inte går att ringa till er är ett skämt , sista gången jag kommer att handla hos er
Sören S.2024-05-27
Svar:
Hej Sören,
Vår så kallade kundtjänst svarar på alla ärenden som kommer in och samtliga ärenden registreras. Det finns inget ärende registrerat på den mailadress du lagt din order från.
Du får gärna läsa våra omdömen med 97,7% nöjda kunder och fundera på om våra kunder skulle vara så nöjda om vi lät bli att svara på alla ärenden vi får in till vår kundtjänst?
Testa att skicka från en annan e-postadress och se om det fungerar bättre.
Med vänlig hälsning Reservdelaronline
Michael A.2024-05-24
Tomas E.2024-05-24
.
.
Sadik A.2024-05-18
Svar:
Hej Sadik,
Vi hänvisar tilll Stiga eftersom det varit väldigt mycket frågor och handhavandefel med det batteri du köpt. Stiga har därför själva bett oss hänvisa ärenden för just denna produkt diirekt till deras support för att.lättare kunna hjälpa till.
Alternativet skulle vara att du skickar batteriet till oss, visar det sig att det inte är något fel så debiteras både tur och returfrakt vilket varken du eller vi blir glada över.
Mvh
Reservdelaronline
Lennart E.2024-03-14
leveranstid på flera veckor
leveranstid på flera veckor
Henrik R.2024-02-08
Svar:
Hej Vi beklagar att din leverans dröjde längre än vad som först var utlovat. Den utlovade leveranstiden på 10 arbetsdagar missade vi med tre arbetsdagar, vi levererade på 13 arbetsdagar. I det här fallet var det tyvärr vår leverantör som hade problem med lager och leveranser.
Mvh Jocke
Frakt
Dåligt att få två frakter på en liten låda
christer A.2023-11-16
Svar:
Hej Du har endast blivit debiterad 1st fraktkostnad, 59kr. Självklart debiterar vi inte mer frakt än vad den faktiska kostnaden är.
Krånglig sida svårt att få rätt saker när beskrivningarna inte alltid anger rätt modell! Besvärligt/dyrt att returnera.
Anna Maria K.2023-10-22
Ingen service alls
Reservdelar talade om vilken produkt jag skulle beställa, men den passade inte. Blev väldigt tråkigt bemött när jag meddelade det. Usel service och uselt kundbemötande!
Adrienne Cathrine E S.2023-10-20
Svar:
Att vi skulle bemött dig på ett "tråkigt sätt" kan jag inte se. Vi har bemött dig med information om att den aktuella produkten ersätter "original styret". Du har inkommit med bilder och vi kan då konstatera att det krävs viss modifikation och att man behöver köpa ytterligare en till styret. Information om modifiering är inget som delges i några sprängskisser från Stiga, eller andra leverantörer heller. Alternativet skulle vara att det inte finns något styre överhuvudtaget. Bör tilläggas att vi pratar om en 25år gammal gräsklippare.
Tips för komplett leverans!
Om det inte ingår, borde det ligga som köp till
Anders Håkan F.2023-10-02
Rolf Bertil H.2023-09-30
Vet inget om det
Lars S.2023-09-08
Morgan J.2023-09-04
återbetalning saknas
Har fortfarande efter 2veckor inte fått någon återbetalning för returnerad vara.
Lars Peter L.2023-09-01
Svarar inte på mail eller via returformuläret.
Levererade fel batteri och har inte svarat på något av de 3 mail jag skickat annat är ett automatsvar som lovar att återkomma inom 48h men nu har det gått 3 veckor. Så Jag får väl försöka reklamera köpet via MasterCard istället.
Ulf Torben H.2023-08-21
Svar:
Hej Vi svarar på samtliga av våra mail och även så i detta fall. Vi har svarat dig på alla dina mail, kontrollera din skräppost. Mvh Jocke
färg
dåligt att man inte få tag på er via telefon, i stele får man prata med en robot. alt så är man ganska ställd när det går fel.
Arvid K.2023-08-21
Svar:
Hej I dagsläget har vi endast support via mail. Jag ser att du varit i kontakt med vår support den 16/8. Du har mailat oss på kvällstid och vi har svarat dig dagen efter. Vad du menar med robot vet jag inte då vi bara är människor som jobbar på det här företaget. Mvh Jocke
Skit
Skit inget bra kan ej ta kontakten med sina kunder, varorna står som levererade fast de inte är! Och så går de vidare med betalning för saker man ej fått
Roksana K.2023-08-21
Beställt en sak men fick något helt annat
Tomas L.2023-08-20
När kommer den att
Bli
Ove S.2023-08-17
Återkoppling
Ni bör tänka på att alla klarar inte av att bara ta kontakt via dator ett stort min som man behöver hjälp bör gå att nå er per telefon.
Omdömen för Reservdelaronline
Eran så kallade kundtjänst som aldrig svarar på mail då det inte går att ringa till er är ett skämt , sista gången jag kommer att handla hos er
Hej Sören,
Vår så kallade kundtjänst svarar på alla ärenden som kommer in och samtliga ärenden registreras. Det finns inget ärende registrerat på den mailadress du lagt din order från.
Du får gärna läsa våra omdömen med 97,7% nöjda kunder och fundera på om våra kunder skulle vara så nöjda om vi lät bli att svara på alla ärenden vi får in till vår kundtjänst?
https://www.reservdelaronline.se/omdomen-reservdelaronline
Testa att skicka från en annan e-postadress och se om det fungerar bättre.
Med vänlig hälsning
Reservdelaronline
.
Hej Sadik,
Vi hänvisar tilll Stiga eftersom det varit väldigt mycket frågor och handhavandefel med det batteri du köpt. Stiga har därför själva bett oss hänvisa ärenden för just denna produkt diirekt till deras support för att.lättare kunna hjälpa till.
Alternativet skulle vara att du skickar batteriet till oss, visar det sig att det inte är något fel så debiteras både tur och returfrakt vilket varken du eller vi blir glada över.
Mvh
Reservdelaronline
leveranstid på flera veckor
Hej
Vi beklagar att din leverans dröjde längre än vad som först var utlovat. Den utlovade leveranstiden på 10 arbetsdagar missade vi med tre arbetsdagar, vi levererade på 13 arbetsdagar.
I det här fallet var det tyvärr vår leverantör som hade problem med lager och leveranser.
Mvh
Jocke
Dåligt att få två frakter på en liten låda
Hej
Du har endast blivit debiterad 1st fraktkostnad, 59kr.
Självklart debiterar vi inte mer frakt än vad den faktiska kostnaden är.
Reservdelar talade om vilken produkt jag skulle beställa, men den passade inte. Blev väldigt tråkigt bemött när jag meddelade det. Usel service och uselt kundbemötande!
Att vi skulle bemött dig på ett "tråkigt sätt" kan jag inte se. Vi har bemött dig med information om att den aktuella produkten ersätter "original styret". Du har inkommit med bilder och vi kan då konstatera att det krävs viss modifikation och att man behöver köpa ytterligare en till styret.
Information om modifiering är inget som delges i några sprängskisser från Stiga, eller andra leverantörer heller. Alternativet skulle vara att det inte finns något styre överhuvudtaget.
Bör tilläggas att vi pratar om en 25år gammal gräsklippare.
Levererade fel batteri och har inte svarat på något av de 3 mail jag skickat annat är ett automatsvar som lovar att återkomma inom 48h men nu har det gått 3 veckor. Så Jag får väl försöka reklamera köpet via MasterCard istället.
Hej
Vi svarar på samtliga av våra mail och även så i detta fall. Vi har svarat dig på alla dina mail, kontrollera din skräppost.
Mvh
Jocke
dåligt att man inte få tag på er via telefon, i stele får man prata med en robot. alt så är man ganska ställd när det går fel.
Hej
I dagsläget har vi endast support via mail. Jag ser att du varit i kontakt med vår support den 16/8. Du har mailat oss på kvällstid och vi har svarat dig dagen efter.
Vad du menar med robot vet jag inte då vi bara är människor som jobbar på det här företaget.
Mvh
Jocke