Omdömen för Reservdelaronline

Summering
positive 97.6% (29349 omdömen)
Snittbetyg: 4.9/5 neutral 1.5% (442 omdömen)
Antal omdömen: 30058 negative 0.9% (267 omdömen)

rating
Peter K.2024-06-01
Mejl angående transport
rating
Önskade att slå ihop två ordrar för minska fraktkostnaden. Det gjordes och inget svar från reservdelar online.
Mikael H.2024-06-01
rating
Benny N.2024-05-31
rating
Peter M.2024-05-30
rating
Per-Olof F.2024-05-30
Leveransbesked
rating

Stämde inte överens med uppgifterna på er hemsida. Vid beställningen skulle det funnits startbatterier i lager, men så var det inte fallet! Ganska lång vänta när gräset växer...,

Curt L.2024-05-27
Svar:

Hej Curt,


Detta batteri är slut hos Briggs & Stratton i hela Europa och vi har inte haft någon information om att vi skulle haft batteriet hemma i lager eftersom det varit slut hos Briggs i flera månader.


Du har ändå haft tur då du var en av de som fick ditt batteri i den lilla delleverans vi fick nu i maj.


Mvh
Reservdelaronline

rating
Bert Ingemar L.2024-05-20
Stort sortiment
rating
Jag fick min rem på 3dagar
Robert Mattias F.2024-05-20
Lång leveranstid
rating
Det tog 3 vardagar innan delarna skickades.jag beställde på en söndag och alla delar fanns i eget lager men skickades inte förr än onsdag och kom fram på fredagen, torsdag var röd dag så det är vad det är. Men alldeles för lång tid innan paletwt gått iväg.
I övrigt bra utbud.
Andreas N.2024-05-18
Bra priser, långsam leverans
rating

Bra priser och utbud, fick göra två beställningar med två frakter trots att det bägge gångerna tog flera arbetsdagar att skicka ordern. Det fanns ingen möjlighet att ringa och komplettera en ej ännu behandlad order.

Jonathan G.2024-05-16
Svar:

Hej,


Vi estimerar 1-3 arbetsdagar för leverans. Du lade din order torsdag 22:39 och din order fanns hos ditt ombud på tisdagen klockan 11:41. Alltså 2,5 arbetsdag efter din order. Det är med andra ord inom den tid vi estimerar trots att gräset växer för fullt hos dig och alla grannar och vi har väldigt högt ordertryck för tillfället.


Vad gäller komplettering av order så går det alldeles utmärkt så länge man inte redan har betalat sin order. Då du betalat med Swish så går det inte att lägga till fler artiklar då ordern redan är betald. Då skulle vi behöva skicka en Swishbegäran till dig som du måste godkänna med bankID i samma stund vi skickar den. Det är inte många kunder som skulle tycka det är okej eller vilja skriva under på det. Att kreditera/ta bort går utmärkt även för Swish för då skickar vi tillbaka pengar till dig.


Mvh
Reservdelaronline


Stormarknad
rating
Jag har lite svårt att hitta rätt.
Åke K.2024-05-10
Bromsvajer
rating
Ni kunde ha lite fler mått på grejerna. Inte bara reservdels nr på dom.
Vi som gillar gamla grejer har lite svårt. Nu köpte jag en vajer som va för nyare maskiner
som va fel. Inte erat fel utan mitt. Så jag blev tvungen att uppsöka Husqvarna butiken för att få rätt. Det blev en dur affär till slut.
Magnus S.2024-05-09
Svårt att hitta
rating
Alla modeller finns inte när man söker på modellnummer
Roger L.2024-05-09
rating
Sören Kim B.2024-05-07
rating
Micael O.2024-05-03
rating
Hasse T.2024-04-27
rating
Gunnar G.2024-04-15
Svårt att hitta rätt reservdel.
rating
Måste googla fram artikelnummer från andra sidor för att kunna hitta rätt. Att bara söka på märke och modell osv funkar inte. När man väl hittat rätt fick man reda på via mail att delen ersatts av en annan artikel som var mer än dubbelt så dyr och tog orimligt lång tid att få hem. Kommer testa andra sidor nästa gång jag behöver delar.
Mattias J.2024-04-15
Svårt att hitta
rating
Dålig sökmotor gör det svårt att hitta de delar man söker. Saknar också färdiga servicekit till ex. gräsklippare och andra maskiner. Beställda produkter är bra.
Bror Erik Oskar J.2024-04-01
Webben
rating
Lagersaldo stämde inte, annars inget att anmärka på.
Roine N.2024-03-25