Var svårt att hitta rätt Trimmerhuvud, när jag till sist hittade och beställde trimmerhuvudet så passade det inte
Kurt P.2024-05-20
Lång leveranstid
Det tog över två veckor att få min beställning. Efter jag lagt min beställning fick jag beskedet att en eller flera varor inte fanns i lager och att det skickas när allt kommit. Tröttnade, beställde delarna från en konkurrent och det tog två dagar!!
Bertil Christian B.2024-05-19
Svar:
Hej,
Trist att du inte är helt nöjd,
Normalt sett har vi båda dessa varor hemma på lager men snäppet du hade beställt var slutsålt och vi fick invänta nya från leverantör. Vi estimerar därför 4-10 arbetsdagar leveranstid (i högsäsong har både leverantörer och vi mycket att göra så därför får man räkna med det senare) vilket även var den tid det tog. Att ena varan var slut framgick både på produktsidan samt i kassan och vi skickar även mail om det.
Gör ett försök igen med lagervaror så ska du se att det går minst lika fort hos oss!
Med vänlig hälsning Reservdelaronline
Feedback
Fel vara skickades. efter protest kom hjulen. Dock ingen återkoppling trots två mail. Besked har begärts om ni vilha tillbaks felsänd vara.
Company C.2024-04-28
Svar:
Hej Vi hade ett felplock, det kan hända alla. Vi skickade dig korrekt vara omgående. Vi har svarat dig på samtliga av dina mail, kontrollera din skräppost. Vi har svarat dig att du kan behålla den felsända varan. Mvh Jocke
Webbutik
Krånglig
Anders Urban Jussi E.2024-04-27
Alf J.2024-02-27
Lång leveranstid.
Ulf F.2024-01-20
Trodde jag köpte ett set glidsko med upptäckte att jag bara köpt ena sidans .fick lägga beställningen till med onödig frakt
Roland A.2024-01-01
Dålig info.
Borde ju ha stått att jag skulle ha köpt nya muttrar
Hans Peter B.2023-12-07
Svar:
På produktbilden visas enbart en mutter. Det framgår ingenstans att muttrar skulle ingå. I sprängskiss där bulten finns representerad är mutter en separat reservdel.
vajer
har fungerat hur bra som helst förut då fick vi med posten hem till dörren sista beställningen fick vi hämta hos ombud i föllinge det blir 3 mil och hämta
Company M.2023-12-01
Svar:
Hej Mats Skoter,
Ifall man har valt hemleverans levereras det självklart hem om man väljer det. I detta fall så har du klockan 13:31 valt hemleverans för att sedan 13:33 ändrat till att det skall hämtas på utlämningsställe, allt detta enligt mottagarens val. Alltså via det sms du svarat på eller i appen.
Allt detta går att utläsa via Postnords tracking: https://tracking.postnord.com/se/?id=373400306878551783
Önskar du få det hemskickat så välj det alternativet.
Med vänlig hälsning Reservdelaronline
Lars G.2023-10-14
bli medlem/kund mycket svårt
har microsoft edge, vid köp gick ej att avsluta, följde instruktion gick ej, kontaktade supporten som föreslog byt internet operatör, provade att göra köpet på jobbet, då gick det!!
Stig A.2023-10-14
Svar:
Hej Din internetoperatör har inte med saken att göra, men förmodligen har din webbläsare varit utdaterad och behöver uppdateras. Mvh Jocke
Snabb leverans
Lars Tomas K.2023-10-06
Leveranstid
18 arbetsdagar innan leverans!!!
Kunde inte vänta längre. Så jag beställde fläkten av en annan leverantör.Stiga hade den för omg lev.Fick
den efter två dagar!! Nu har
jag dessvärre två.
I övrigt bra att det är original reservdelar.
Åke S.2023-09-19
Medioker kundservice
Andreas J.2023-08-29
Leveranstid
Ca en månads leveranstid
Bertil L.2023-08-29
richard e.2023-08-26
Gamla däck
Man vill ha färska däck men tyvärr flera år gamla
Maths N.2023-08-25
Ove J.2023-08-14
Hittade inte rätt spännrulle
Om jag minns rätt så kan man inte mata in sin egen typ av gräsklippare och sedan låta systemet säga om det man beställt passar.
Sven David A.2023-08-14
Bra butik men…
Bra saker men lågt betyg på att man tvingas bli medlem vid ett köp. Få konto och bli spammad av mail om allt mellan himmel ochbjord för att man köpt något. Tänk om det var så i en fysik butik för att man köpt ett paket cigg. Hur smakade det? Gick det bra att betala? Logga in så ser du dia köp osv. Nä du…
Omdömen för Reservdelaronline
Det tog över två veckor att få min beställning. Efter jag lagt min beställning fick jag beskedet att en eller flera varor inte fanns i lager och att det skickas när allt kommit. Tröttnade, beställde delarna från en konkurrent och det tog två dagar!!
Hej,
Trist att du inte är helt nöjd,
Normalt sett har vi båda dessa varor hemma på lager men snäppet du hade beställt var slutsålt och vi fick invänta nya från leverantör. Vi estimerar därför 4-10 arbetsdagar leveranstid (i högsäsong har både leverantörer och vi mycket att göra så därför får man räkna med det senare) vilket även var den tid det tog. Att ena varan var slut framgick både på produktsidan samt i kassan och vi skickar även mail om det.
Gör ett försök igen med lagervaror så ska du se att det går minst lika fort hos oss!
Med vänlig hälsning
Reservdelaronline
Fel vara skickades. efter protest kom hjulen. Dock ingen återkoppling trots två mail. Besked har begärts om ni vilha tillbaks felsänd vara.
Hej
Vi hade ett felplock, det kan hända alla. Vi skickade dig korrekt vara omgående. Vi har svarat dig på samtliga av dina mail, kontrollera din skräppost. Vi har svarat dig att du kan behålla den felsända varan.
Mvh
Jocke
Borde ju ha stått att jag skulle ha köpt nya muttrar
På produktbilden visas enbart en mutter. Det framgår ingenstans att muttrar skulle ingå. I sprängskiss där bulten finns representerad är mutter en separat reservdel.
har fungerat hur bra som helst förut då fick vi med posten hem till dörren sista beställningen fick vi hämta hos ombud i föllinge det blir 3 mil och hämta
Hej Mats Skoter,
Ifall man har valt hemleverans levereras det självklart hem om man väljer det. I detta fall så har du klockan 13:31 valt hemleverans för att sedan 13:33 ändrat till att det skall hämtas på utlämningsställe, allt detta enligt mottagarens val. Alltså via det sms du svarat på eller i appen.
Allt detta går att utläsa via Postnords tracking: https://tracking.postnord.com/se/?id=373400306878551783
Önskar du få det hemskickat så välj det alternativet.
Med vänlig hälsning
Reservdelaronline
har microsoft edge, vid köp gick ej att avsluta, följde instruktion gick ej, kontaktade supporten som föreslog byt internet operatör, provade att göra köpet på jobbet, då gick det!!
Hej
Din internetoperatör har inte med saken att göra, men förmodligen har din webbläsare varit utdaterad och behöver uppdateras.
Mvh
Jocke
Kunde inte vänta längre. Så jag beställde fläkten av en annan leverantör.Stiga hade den för omg lev.Fick
den efter två dagar!! Nu har
jag dessvärre två.
I övrigt bra att det är original reservdelar.