Mellan den 20/2 och den 27/2 flyttade vi vårt lager. Det stod i varukorgen med stor fet röd text i fontstorlek 24, i stort sett omöjligt att missa ( vi har hittills inte haft någon annan som verkar ha missat det). Vi meddelade där att inga order kommer att skickas förrän den 27/2. Din order inkom den 21/2 och skickades den 27/2 - precis enligt vad vi meddelat.
Du har även valt ett fraktsätt som kan ta upp till 4 arbetsdagar pga minskat utbärning av brev från Postnord. Trots detta har försändelsen levererats i din brevlåda den 28/2, Alltså dagen efter att den skickades ifrån oss. Var du får 11 dagar ifrån vet jag inte. Räknar man bli det endast 5 arbetsdagar, alltså 1 arbetsdag mer än vad vi normalt sett utlovar med det fraktsätt (brev) du valt - trots att vi hade stängt för utleverans under 4 av dessa arbetsdagar.
Mvh Reservdelaronline
Reklamation
Snart en månad seda beställning. Efter en förfrågan om reklamationen, ingen respons från företaget.
Anders Willy A.2023-01-28
Svar:
Jag har svarat dig inte mindre än tre gånger på dina meddelande. Du har även svarat tillbaka en gång. Kolla skräpposten kanske. Med största sannolikhet är det fel produkt du har köpt, inte någon reklamation.
Mvh Jocke
ingen hjälp alls
.
Lars-Erik A.2023-01-26
Svar:
Hej jag har svarat dig på samtliga av dina meddelanden. Kontrollera din skräppost.
Mvh Jocke
Urdålig onlinebutik
Urdålig onlinebutik.
Leif Hellmuth H.2022-12-25
Svar:
Det är okej att tycka olika. Vi är dock glada att de andra 97,6% som inte tycker som du är väldigt nöjda.
Mvh Jocke
.
Kolla beställnings/levereras/datumet. Knäpptyst från er sida.
Dan M.2022-11-27
Svar:
Hej Produkten har varit restnoterad sedan juni 2022 hos Husqvarna, det vill säga slut i hela världen. Tyvärr har vi missat i kommunikationen till dig. Beklagar det.
Mvh Jocke
Dåligt
Björn L.2022-10-17
Slut på hyllan
Fick vänta 3 veckor på luftförfiltet, kan väl inte vara så dyrt att ha några liggandes på hyllan.
Kaj S.2022-09-30
Retur från posten!!!
Fick betala 295kr för retur från posten. Kunde ej hämta pakeket p.g.a resa. Fick betala totalt 295+308kr. Ej bra bra marknadsföring.
Jorma Jaakko Tapani K.2022-09-27
Svar:
Hej Jorma Vore kanske bättre om du inte beställde grejer när du ska åka på semester, det faller sig självklart att det kostar pengar att frakta paket över hela riket fram och tillbaka. Det tillkommer även extra hanteringskostnader för både Postnord och oss när försändelsen inte hämtas ut. Det här är något som står i våra köpvillkor samt även tillämpas av i stort sett samtliga e-handeslbolag. Man kan även förlänga liggetiden om man använder sig av Postnords app eller klickar på länken i det SMS de skickar ut, något du inte gjort.
De 308kr du fått betala är för en annan order då du beställt fel hjul på den order som returnerats.
Mvh Jocke
Försökte reklamera
Försökt reklamera men ingen har hört av sig.
Company H.2022-09-18
Svar:
Hej Vi har svarat dig den 9/9 men då du angett en felaktig mailadress är det inte så konstigt att du inte fått svar. Mvh Reservdelaronline.se
Svarar inte på Mail
Ska returnera en vara som de skickat felaktigt och får inget svar från dem. Mitt råd, handla någon annanstans!
Company J.2022-09-18
Svar:
Hej Vi kan inte hitta att du kontaktat oss gällande detta. Vänligen kontakta support@reservdelaronline.se så kollar vi på det.
Batteri som ej funkar
Har provat batteriet i två Grouw robbotklippare men det funkar inte. Erbjöd mig att returnera men fick svaret att jag skulle mäta upp det. Har inte tillgång till några mätinstrument!!!!
Åsa H.2022-08-31
Svar:
Hej Vi har inga batteriet till Grouw i vårat sortiment. Ordern som det här omdömet refererar till gäller en bränsleslang.
Tänk efter först
När det fungerar är detta säkert bra, men om det är något fel möts du av en vägg av total tystnad. Handla lokalt i stället, inte värt besväret för de få kronor man sparar.
Glenn L.2022-08-08
Svar:
Hej Vi har svarat dig dagen efter ditt mail. Däremot verkar våra mail till dig bara studsa tillbaka. Du har heller inte lagt någon ny order på en variatorskiva som du påstår, det finns ingen order.
Med tanke på våra höga betyg på omdömena vore det konstigt om vi inte svarade på folks meddelanden till oss.
Arrogant support
Att man har en sådan dryg och arrogant person kvar som Jocke i supporten, är för mig en gåta. Tur att det går att köpa samma produkter på Amazon!
Conny J.2022-08-05
Saknar fortsatt svar från er om min fråga så betyget blir väldigt svagt än så länge!
Omdömen för Reservdelaronline
11 dagar levtid, botten
Hej Mikael,
Mellan den 20/2 och den 27/2 flyttade vi vårt lager. Det stod i varukorgen med stor fet röd text i fontstorlek 24, i stort sett omöjligt att missa ( vi har hittills inte haft någon annan som verkar ha missat det). Vi meddelade där att inga order kommer att skickas förrän den 27/2. Din order inkom den 21/2 och skickades den 27/2 - precis enligt vad vi meddelat.
Du har även valt ett fraktsätt som kan ta upp till 4 arbetsdagar pga minskat utbärning av brev från Postnord. Trots detta har försändelsen levererats i din brevlåda den 28/2, Alltså dagen efter att den skickades ifrån oss. Var du får 11 dagar ifrån vet jag inte. Räknar man bli det endast 5 arbetsdagar, alltså 1 arbetsdag mer än vad vi normalt sett utlovar med det fraktsätt (brev) du valt - trots att vi hade stängt för utleverans under 4 av dessa arbetsdagar.
Mvh
Reservdelaronline
Snart en månad seda beställning. Efter en förfrågan om reklamationen, ingen respons från företaget.
Jag har svarat dig inte mindre än tre gånger på dina meddelande. Du har även svarat tillbaka en gång. Kolla skräpposten kanske.
Med största sannolikhet är det fel produkt du har köpt, inte någon reklamation.
Mvh
Jocke
.
Hej
jag har svarat dig på samtliga av dina meddelanden.
Kontrollera din skräppost.
Mvh
Jocke
Urdålig onlinebutik.
Det är okej att tycka olika. Vi är dock glada att de andra 97,6% som inte tycker som du är väldigt nöjda.
Mvh
Jocke
Kolla beställnings/levereras/datumet. Knäpptyst från er sida.
Hej
Produkten har varit restnoterad sedan juni 2022 hos Husqvarna, det vill säga slut i hela världen. Tyvärr har vi missat i kommunikationen till dig.
Beklagar det.
Mvh
Jocke
Fick betala 295kr för retur från posten. Kunde ej hämta pakeket p.g.a resa. Fick betala totalt 295+308kr. Ej bra bra marknadsföring.
Hej Jorma
Vore kanske bättre om du inte beställde grejer när du ska åka på semester, det faller sig självklart att det kostar pengar att frakta paket över hela riket fram och tillbaka. Det tillkommer även extra hanteringskostnader för både Postnord och oss när försändelsen inte hämtas ut.
Det här är något som står i våra köpvillkor samt även tillämpas av i stort sett samtliga e-handeslbolag.
Man kan även förlänga liggetiden om man använder sig av Postnords app eller klickar på länken i det SMS de skickar ut, något du inte gjort.
De 308kr du fått betala är för en annan order då du beställt fel hjul på den order som returnerats.
Mvh
Jocke
Försökt reklamera men ingen har hört av sig.
Hej
Vi har svarat dig den 9/9 men då du angett en felaktig mailadress är det inte så konstigt att du inte fått svar.
Mvh
Reservdelaronline.se
Ska returnera en vara som de skickat felaktigt och får inget svar från dem. Mitt råd, handla någon annanstans!
Hej
Vi kan inte hitta att du kontaktat oss gällande detta. Vänligen kontakta support@reservdelaronline.se så kollar vi på det.
Har provat batteriet i två Grouw robbotklippare men det funkar inte. Erbjöd mig att returnera men fick svaret att jag skulle mäta upp det. Har inte tillgång till några mätinstrument!!!!
Hej
Vi har inga batteriet till Grouw i vårat sortiment.
Ordern som det här omdömet refererar till gäller en bränsleslang.
När det fungerar är detta säkert bra, men om det är något fel möts du av en vägg av total tystnad. Handla lokalt i stället, inte värt besväret för de få kronor man sparar.
Hej
Vi har svarat dig dagen efter ditt mail. Däremot verkar våra mail till dig bara studsa tillbaka.
Du har heller inte lagt någon ny order på en variatorskiva som du påstår, det finns ingen order.
Med tanke på våra höga betyg på omdömena vore det konstigt om vi inte svarade på folks meddelanden till oss.