Enligt hemsidan skulle produkten finnas i lager. Men fick mail dagen efter att det var best.vara.
nygren P.2019-04-10
Svar:
Hej Peter,
Både på produktsidan står det klart och tydligt "4-10 arbetsdagars" leveranstid och även i kassan får du upp samma text "4-10 arbetsdagars" leveranstid. Det mail du hänvisar till skall ha kommit dagen efter - skickades ut av oss samma sekund du lade din order - det är ett automatiserat mail som känner av att du lägger en order på en beställningsvara. Du lade din order 2019-03-25 19:14:13, mailet skickades ut 2019-03-25 19:14:13. Ditt paket levererades i din brevlåda 2019-04-02 13:37. 6 arbetsdagar efter att du lagt din order. På denna tiden har vi hunnit med att ta emot din order, skicka en order till Stiga. Stiga har packat ordern på sitt centrallager i Belgien, fraktat den till oss. Vi har packat om ordern på vårt lager till dig och sedan har Postnord hämtat den hos oss och sedan levererat den till dig.
Du får gärna komma med förslag hur vi kan göra för att förtydliga än mer att det är beställningsvaror och hur vi kan snabba på processen.
Mvh Reservdelaronline
Martin Oskar N.2019-04-10
Lars Josef A.2019-04-07
Stiga produkt
Bra bemött med snabb information dock borde valmöjlighet om reservdelens innehåll varit mer informativ. (komplett handtag med kablage alt handtag exklusive kablage) Med vänlig hälsning
Ingemar J.2019-03-26
Svar:
Hej Då det är en beställningsvara är det en vara vi till 99% aldrig ens sett i verkligheten. Vi beställer den enligt artikelnummer och sprängskiss. Om det tillhandahålls uppgifter av leverantören, i det här fallet Stiga, uppger vi dom. Dock brukar det vara knapert med sådant på just sådana här delar. Tack för ditt omdöme!
Mvh Jocke
Gällande order
litet lång leveranstid
Björn C.2019-03-16
Svar:
Hej Björn Din order har en leveranstid mellan 4-10 arbetsdagar, det är vi tydliga med. Din order inkom till oss en fredag. Den 8e arbetsdagen hämtade du ut din batteriladdare, helt enligt våra leveranstider som vi anger. Vi har alltså beställt varan, hanterat den på vårt lager och skickat den till dig på nästan en vecka. Både snabbt jobbat av PostNord och vår lagerpersonal i det här fallet! :)
Mvh Jocke
Mats Yngve O.2019-03-15
Bengt Lars-Göran J.2019-03-08
Helt OK resrevdelskatalog
Jan S.2019-02-21
Delar till snöslunga.
Det finns tusentals delar till olika modeller av snöslungor, men då jag har en modell av snöslunga som har gått ur svenska sortimentet nämligen Alpina, var Jocke på reservdelar vänlig att kontakta huvudlagret och beställde hem en snöfläkt ändå de ej supportar Alpina längre på reservdelar (på hyllan) Tack Jocke!.
Mikael N.2019-01-29
Svar:
Hej!
Tack så mycket för de fina orden! Vi försöker alltid att hjälpa till och söka upp de delar kunderna önskar :)
Mvh Jocke
Per Inge Bruno J.2019-01-14
Prisvärd
Mikael G.2018-10-16
Snabb leverans. Priset kunde ha varit lägre.
Hans Einar E.2018-09-10
Strulig beställning
Beställde två artiklar på nätet men bekräftelsen innehöll endast en artikel vilket medförde följdproblem. De var dock hjälpasamma och efter ett antal mail så blev det rätt och slutligen kom båda prylarna hem.
Ulf Göran G.2018-09-10
Syndpunkter Reservdelaronline.se
Lite lång hanteringstid. Jämförbara hemsidor är lite snabbare.
Ulf Karl-Olov W.2018-09-09
Svar:
Tack för dina synpunkter. Vad är det du tycker vi kan göra bättre?
Vi stävar alltid efter att bli bättre så vore jätte tacksamt om du kunde återkomma.
Mvh Jocke
Snabb leverans
Enkelt att beställa o snabb leverans
Sten Anders L.2018-09-02
STARTHANDTAG FÖR STARTSNÖRE GRÄSKLIPPARE, 393152
bra information på hemsidan.
Bo Ingvar H.2018-08-28
Lätt att hitta reservdel och snabb leverans
Letade efter remskydd till min stiga gräsklippare. Enkelt att hitta reservdel och sen bra leverans. Frakten var rätt dyr dock. Kostade lika mycket som reservdelen.
Carl Frédéric B.2018-08-27
Svar:
Hej! Produkten du köpt är relativt stor och skrymmande. Det vi tar betalt för frakten är faktiskt kostnad som fraktbolagen tar ut, i det här fallet PostNord.
Omdömen för Reservdelaronline
Enligt hemsidan skulle produkten finnas i lager. Men fick mail dagen efter att det var best.vara.
Hej Peter,
Både på produktsidan står det klart och tydligt "4-10 arbetsdagars" leveranstid och även i kassan får du upp samma text "4-10 arbetsdagars" leveranstid. Det mail du hänvisar till skall ha kommit dagen efter - skickades ut av oss samma sekund du lade din order - det är ett automatiserat mail som känner av att du lägger en order på en beställningsvara. Du lade din order 2019-03-25 19:14:13, mailet skickades ut 2019-03-25 19:14:13. Ditt paket levererades i din brevlåda 2019-04-02 13:37. 6 arbetsdagar efter att du lagt din order. På denna tiden har vi hunnit med att ta emot din order, skicka en order till Stiga. Stiga har packat ordern på sitt centrallager i Belgien, fraktat den till oss. Vi har packat om ordern på vårt lager till dig och sedan har Postnord hämtat den hos oss och sedan levererat den till dig.
Du får gärna komma med förslag hur vi kan göra för att förtydliga än mer att det är beställningsvaror och hur vi kan snabba på processen.
Mvh
Reservdelaronline
Bra bemött med snabb information dock borde valmöjlighet om reservdelens innehåll varit mer informativ. (komplett handtag med kablage alt handtag exklusive kablage) Med vänlig hälsning
Hej
Då det är en beställningsvara är det en vara vi till 99% aldrig ens sett i verkligheten. Vi beställer den enligt artikelnummer och sprängskiss. Om det tillhandahålls uppgifter av leverantören, i det här fallet Stiga, uppger vi dom. Dock brukar det vara knapert med sådant på just sådana här delar.
Tack för ditt omdöme!
Mvh
Jocke
litet lång leveranstid
Hej Björn
Din order har en leveranstid mellan 4-10 arbetsdagar, det är vi tydliga med. Din order inkom till oss en fredag. Den 8e arbetsdagen hämtade du ut din batteriladdare, helt enligt våra leveranstider som vi anger. Vi har alltså beställt varan, hanterat den på vårt lager och skickat den till dig på nästan en vecka. Både snabbt jobbat av PostNord och vår lagerpersonal i det här fallet! :)
Mvh
Jocke
Det finns tusentals delar till olika modeller av snöslungor, men då jag har en modell av snöslunga som har gått ur svenska sortimentet nämligen Alpina, var Jocke på reservdelar vänlig att kontakta huvudlagret och beställde hem en snöfläkt ändå de ej supportar Alpina längre på reservdelar (på hyllan) Tack Jocke!.
Hej!
Tack så mycket för de fina orden! Vi försöker alltid att hjälpa till och söka upp de delar kunderna önskar :)
Mvh
Jocke
Lite lång hanteringstid. Jämförbara hemsidor är lite snabbare.
Tack för dina synpunkter. Vad är det du tycker vi kan göra bättre?
Vi stävar alltid efter att bli bättre så vore jätte tacksamt om du kunde återkomma.
Mvh
Jocke
Letade efter remskydd till min stiga gräsklippare. Enkelt att hitta reservdel och sen bra leverans. Frakten var rätt dyr dock. Kostade lika mycket som reservdelen.
Hej!
Produkten du köpt är relativt stor och skrymmande. Det vi tar betalt för frakten är faktiskt kostnad som fraktbolagen tar ut, i det här fallet PostNord.
Mvh
Jocke