Omdömen för Reservdelaronline

Summering
positive 97.7% (35929 omdömen)
Snittbetyg: 4.9/5 neutral 1.5% (535 omdömen)
Antal omdömen: 36790 negative 0.9% (326 omdömen)

.
rating

Dårlig sevice svarer ikke på mail, har heller ikke noe tlf. nr. kommer ikke til å kjøpe noe mer eller anbefale Reservedelaronline

Rune J.2021-11-11
Svar:

Hej
Vi har svarat på samtliga av dina mail och du har även svarat tillbaka på vissa av dom. Väldigt märkligt omdöme. 
Mvh
Reservdelaronline.se

Kundservice svara inte på några mail
rating

Kundservice svara inte på några mail när jag fick fel reservdelar. Sista gången kommer att handla hos er! Tack och adjö!

Christian H.2021-10-29
Svar:

Hej 
Du har mailat vår support 24/10 17:53. Vi har svarat dig den 25/10 14:42. Efter det har du inte återkommit med de uppgifter vi behöver för att hjälpa dig.
Titta gärna i din skräppost.
Mvh
Reservdelaronline

Botten
rating
Blir otrevligt bemött när jag ifrågasätter detta
Hans S.2021-10-17
För mycket spam email
rating

För mycket spam email jag aldrig velat ha

Robert H.2021-10-14
Svar:

Hej
De mail vi har skickat är med kontoinformation, orderbekräftelse samt att trackinginfo från transportören.
99,99% av alla kunder vill ha denna information. 

Dåligt!
rating

Man kan inte få telefonkontakt med firman.

Ralf Morgan L.2021-09-27
Svar:

Hej,


Året är 2021 och idag kan man kommunicera väldigt väl via andra kanaler. Vi svarar ofta fortare på mail och chat än vad andra företag hinner svara i telefon. Vi kan genom att använda mail och chat hantera flera kunder samtidigt istället för att du skall bli satt i telefonkö och vi endast kan hantera en kund åt gången. 


Mvh
Reservdelaronline

Fått en bult istället för ett knivfäste!
rating

Börja med att svara på returförfrågan gjord via er hemsida, den kanske inte heller fungerar! Fixa eran mail så att det verkligen går att skicka mail till er som ni kan svara på utan att få studs tillbaka.

Christof L.2021-09-21
Svar:

Hej,


Med tanke på att vi får massvis med mail varje dag utan problem från andra kunder misstänker jag att problemet snarare ligger på din sida. Samtliga mail registreras som ärenden och det finns inga ärenden registrerade från dig. Ifall du skulle ha problem med att skicka mail och de studsar har du troligen en felinställd server vad gäller SPF, reverse DNS eller så ligger du listad på någon spamlista - kontakta din serverhost. Du kan utan problem kontakta oss från en betrodd email som t.ex. Hotmail eller Gmail så ska vi hjälpa dig.


Mvh
Reservdelaronline

.
rating

fattas grejer svarar inte på mail

Jan P.2021-08-29
Svar:

Hej Jan
Vi har svarat dig samma dag du mailat oss men du har inte kommit tillbaka till oss.
Vänligen återkom så hjälper vi dig.

.
rating

Felleverans.

Nils Gunnar A.2021-08-26
Svar:

Hej,


Vi är människor som arbetar på vårt lager och därmed kan fel inträffa. Det som gör mig lite förvånad är dock att det inte finns något ärende registrerat från din e-post om felaktig leverans. Í normal fall hör man ju av sig direkt om man fått fel saker? Då har vi även möjlighet att rätta till vårt fel vilket vi ofta gör väldigt kvickt.


Mvh
Reservdelaronline

rating

Fel översättning

Johan M.2021-08-12
Svar:

Hej Johan, 


Vi säljer ganska många av denna varje år utan några klagomål. Vad är det för översättning du menar som skulle vara fel? Kontakta oss gärna på support@reservdelaronline.se


Mvh
Reservdelaronline

.
rating

Har betalt hela produkten men inte fått den

Lars I.2021-08-02
Svar:

Hej Lars,


Din knivtallrik låg på utlämningsställe fram till den 22/6 och du aviserades 3 gånger via SMS samt fick även mail med trackinglänk men hämtade inte ut paketet. Paketet returnerades för över en månad sedan och Postnords retur och hanteringsavgifter har dragits och resterande belopp har krediterats tillbaka till dig.


Vänligen lägg en ny order om du fortfarande önskar en knivtallrik.


Mvh
Reservdelaronline


Kunden får betala frakten för butikens misstag
rating

När Reservdelaronline.se skickar fel reservdel till kunden så ska inte kunden få betala tur och returfrakten, den ska Reservdelaronline.se givetvis stå för som begick misstaget.

Thomas W.2021-07-27
Svar:

Hej Thomas
Att lasta oss för hela felköpet kan tyckas lite hårt, det var nog brist på kommunikation skulle jag vilja påstå.
Kontakta support@reservdelaronline.se, du kan svara i det ärende som redan finns, så ska vi kunna lösa detta.

Mvh!

rating
Niclas A.2021-07-18
Fungerade mycket bra
rating
Bra kommunikation och mycket snabb leverans.
Ingvar S.2021-07-09
????????
rating

.

Dan Erik N.2021-07-04
Svar:

Ditt drivreglage har legat på utlämningsställe sedan den 28/6 och går i retur idag om du inte hämtar ut det.


Mvh
Reservdelaronline

Sell wrong product
rating
Phillip M.2021-06-27
rating
Danny S.2021-06-24
.
rating

.

Claes H.2021-06-14
Svar:

Hej,


Vore intressant att veta varför du gett oss 0 i betyg?


Mvh
Reservdelaronline

Säljer produkter som är skit.
rating

Dagens bensin innehåller tillsatser så gamla hederliga produkter som har kontakt med bensin håller tyärr inte. Detta borde säljarna ha kunskap om....

Björn K.2021-06-10
Svar:

Hej Björn,


Jag tycker du ska ta och läsa på denna artikel som vi skapade för ca 5 år sedan:


https://www.reservdelaronline.se/blogg/tips-och-guider/varfoer-ska-man-anvaenda-alkylatbensin


Mvh
Reservdelaronline

rating
Robert O.2021-06-08
Drivrem
rating
Remmen passar inte, för kort. Väldigt krångligt att returnera delen! Fick ett mail med en hel sida vad man inte fick göra när
man skickar tillbaka paketet, Väldigt krångligt och otydligt hur du ska göra. Andra företag skickar med etikett som man klistrar på paketet om behöver returnera. Tycker att ni ska göra så också.
Jan G.2021-06-01